Wat denken jullie ervan, zal ik deze tomos opknappen en snelle onderdelen erop doen, en dan kijken wat het word, of zal ik de brommer verkopen (in onderdelen)
Eigenlijk zit ik eraan te denken om dit klere ding te verkopen ook omdat hij mij niet heen brengt waar ik heen wil..
Nou genoeg gelult, hier is me brommer:
Het is een Tomos Targa uit 2002, loopt 61, en is zo afgeragt als ik het weet niet wat.
Foto's

Bij deze foto wou ik mijn rechterkarterkap er afhalen, maar op 1 of andere manier wil dat godskl*re ding er niet vanaf

Brommer in het geheel
(Links de foto van mijn fiets, staat daar helemaal eenzaam en alleen>kan er niet om treuren, k*t fiets!)

Achetkant/linkerzijkant:
Ik zou graag willen weten wat jullie van deze (afgeragde) tomos vinden.
Ook suggesties om hem mooier te maken, ik heb al een lijstje gemaakt dat hier onder te vinden is.
Ikzelf rijd nu dagelijks rond op mijn moeder haar scooter, ook omdat mijn heilige fiets het begeven heeft, en 45 gaat toch wat harder dan 18km heb ik maar voor mijn de scooter gekozen

Ik zal even een foto plaatsen om te laten zien op wat voor vervoer ik nu rijd:

Voorkant..

Rechterzijkant
Ik zal binnenkort even betere foto's maken hoe die eruit ziet enzo.
En ja, ik weet het is een scooter, maar toch, het gaat een stuk harder dan fietsen

(Even een opsomming wat ik aan deze scooter heb gedaan:
Kappen heb ik gespoten.
Kleinere vario ring in gedaan.
Prop uit uitlaat gehaald, uitlaatbocht breder gemaakt.
Lagers van het voorwiel vervangen
Nog te regelen, wit glaasje voor achterlicht, blauwe spotjes voor, rookglas knipperlichten oid achter.
Nou, voor een scooter, en een kilometerstand van 12.000 km ziet deze der nog heel netjes uit!
Dit is dus mijn dagelijks-vervoer.
Ik heb de prop uit de uitlaat gehaald, en heb er een iets kleinere vario ring in gedaan, en de V-snaar heeft het een week geleden begeven, dus heb die ook maar gelijk vervangen..

(Trouwens mijn exuses voor de scheve foto's, mijn camera is niet echt wat je geweldig zou kunnen noemen voor een camera..

Toekomstige tomos-setup:
65cc cilinder.
16/16 carb/spruit
Homoet/technigas
Polinimembraam
70cc hd kop puch
TWV 28-22
Ingekorte koppelingsveren
En een top van: boven de 85

Wat ben ik van plan met het uiterlijk van de brommer:
Voor dat ik de brommer een make-over geef zet ik alvast hieronder neer wat ik aan het uiterlijk wil/ga veranderen.
Chrome:
Spatborden,
Stuur,
Koplamp,
Spiegel,
Achterbrug,
Schokbrekers
Zwart:
De rest wat op de brommer zit.
Overig:
Cockpit van brommer af.
Achterwiel wit maken.
Buddy zadel. (Geen banaan zadel, net zo één als TQ rider.)
Nieuw blok brommer.
Nieuwe voor en achterband, semi slicks.
Set zwarte voorvork poten.
(EVEN LEZEN A.U.B, EN REAGEREN:
Iemand heeft het visje van de ketting aan de andere kant gedaan waardoor ik niet normaal mijn ketting eraf kan halen, ik heb voor de ketting niet het benodigde gereedschap, ik dacht eerst al aan een waterpomp tang maar dat klere ding wou niet mee werken, dus tips a.u.b