Yooo!
Thnxx voor jullie leuke reacties, ik vind 't ook wel een gaaf dingetje en heb er al grootse plannen mee......
Enneh, @ IxilTomos, je gaat idd. nog wel iets van me horen over onderdelen van de Revival....
Komt goode...
Maar goed, dit is 't resultaat van een paar uurtjes klooien:

Dat voorwiel is echt een eitje, d'r moeten hier & daar een paar ringetjes en/of bussen tussen, en dan zit ie!!!!!!
Vétte shite, maar nu:
Achter hoefde ik alleen maar een bussie te zoeken die 1 in plaats van 2 centimeter was aan de remkant....
Die zit er nu dus ook al in!
Ik moet de remplaat-beugel nog iets verbuigen, die raakt de verankering maar net maar da's geen enkel probleem....

Hoe vinden jullie de sterwielen staan in zo'n ding?

Kicken of nie?
Het blok is waarschijnlijk einde oefening, de tapeinden zitten er nog in en er zijn er 3 van afgebroken omdat ze met de slijptol bewerkt waren en echt hélemaal vastgebakken zitten in de resten van de cylinder....
Naja, dat is niet zo heel erg ik regel er wel een ander blokkie voor want ik wil uiteindelijk natuurlijk wél met electrische start gaan rijden....!
Er zit geen kenteken op maar dat komt allemaal wel goed....
Iedereen wil graag weten wat ik ervoor betaald heb, ga ik niet zegge natuurlijk maar het was iets meer dan 100 euri.....
Valt wel mee gezien de staat waarin ie zich bevindt....!
Enneh, @ IxilTomos, ik heb ontdekt waarom er zoveel verschil in de tandwiel/ketting-uitlijning zat toen je de Revival-achterbrug in je Tomossie zette!
De Revival heeft namelijk een ander voortandwiel....!
Die zorgt er dus voor dat de ketting op een Revival meer naar links komt te zitten ten opzichte van je blok(Omdat ie zo'n breed achterwiel heeft!)
Ik heb ook eindelijk een leuk uitlaatje gevonden op Marktplaats, het is een Leo Vinci Handmade "S":

Die komt onder de Revival te hangen met een andere aluminium demper die 2 keer zo lang is als deze en mégastil!
Naja, tot zover was ik vandaag ongeveer gekomen in een paar uur, het blok ligt er dus al vanaf, en de sPuchlelijke idiote beugel onder de nep-tank is er ook gelukkig af....!
De sPuchlelijke ronde chromen koplamp en teller-unit gaan er ook vanaf, daar komt gewoon m'n kuipie van de S25 voor in de plaats....
(Ik heb met Photoshop m'n kuipie gekopiëerd en gespiegeld, en op de Revival "geplakt"...)
Dat vind ik er dus al 10 keer beter uitzien, nietwaar?
Omdat het lampglaasje van echt glas is maak ik daar een kunststoffen plaat in met daarin 2 "boze" halogeentjes, de beroemde "Iacca-Style" Dubbele Boze Halogeenkoplamp natuurlijk....
Nouja, zoals ik al eerder zei, hij moet er zo min mogelijk als een Chopper gaan uitzien, maar dat gaat me zéker lukken!
Ik hou jullie op de hoogte mates!