M'n vrouwtje is 't wel gewend, d'r vader, broer en neefie zijn geen háár beter....
Daarbij komt dat ik dit al doe sinds we elkaar leerden kennen dus....
Enneh, @ Renault:
Zoals je wellicht weet ben ik half Italiaans, m'n vader komt uit Napels.
Daar is m'n achternaam IaccaRINO héél normaal.(Met name rond Sorrento en omstreken)
M'n vrienden hebben dat "LOCO" er voor me bij verzonnen meer dan 16 jaar geleden...
Nu is dat al, sinds ik internet heb
(meer dan 10 jaar dus!) m'n internet-naam geworden....!
Enneh, voor eens en voor altijd, ER! KOMT! GEEN! LAAG! STUUR! OP!
Ik ben op zoek naar een mooi BMX-stuurtje, die is een flink stuk lager als 't S25 stuur...
Heb er al eentje liggen maar die past nie hemaal lekker dus ik blijf zoeken!
En voor wat betreft de Funtastic van m'n maatje, die krijgt mettertijd idd. een membraancylinderkit en spruitje en carb. van een "normale" Tomos.
De uitlaat moet idd. ook nog "verzonnen" worden, we overwegen een Handmade voor Fox te zoeken en verlassen o.i.d.
Dat lijkt me in combinatie met de monoveer wel héél vett!
Ik heb van "BlackFuntastic" a.k.a. Joey gehoord dat je 't blok moet laten zakken om de cylinder passend te krijgen.
Dus misschien knallen we d'r wel een compleet ander blokkie op en verkopen we z'n huidige ofzo....
We zien nog wel ff wat we doen, maar ik ben blij met de Revival!
Die dingen rijden echt 10000X beter dan een Quadro-achtige Tomos.
Ding van mij stuiterde met volgas als een idioot, en met de Revival op dezelfde weg heb je gewoon geen céntje pijn!
Hemaal super.
Als 't allemaal gaat lukken ga ik binnenkort z'n wielen en kappen ff matzwart spuiten!
Thnxx voor jullie reacties mates