Pagina 8 van 8

Re: Tomos Quadro E-Start 2005 vraaagjeeee

Geplaatst: 25 dec 2011 14:19
door scott.terwiel
dmp of airsal.. maar niet doen!

Re: Tomos Quadro E-Start 2005 vraaagjeeee

Geplaatst: 26 dec 2011 02:38
door evenflow
Waarom niet? Als je rustig rijd en niet teveel aandacht trekt, word je heus niet gepakt hoor :) En het is niet heel moeilijk om te monteren. Denk aan je smering!

Re: Tomos Quadro E-Start 2005 vraaagjeeee

Geplaatst: 26 dec 2011 19:21
door brother
een airsal is sneller als een dmp, voor de rest staat de kwaliteit ongeveer gelijk en loopt het allebei wel leuk met een leuke cabrateur ( dus 15/15) je kan ook een 50cc airsal snel nemen die zijn wat stabieler kwa rijden als 70cc maar ga je ongeveer net zo hard mee. een jongen bij mij uit de klas haalde met die 50 snel 64km per uur.
dus moet je maar ff kijke ;)

Re: Tomos Quadro E-Start 2005 vraaagjeeee

Geplaatst: 27 dec 2011 11:27
door eL Quadro
met 22 atw bromkop 15mm carb. en goede uitlaat kan je ook die snelheid halen?
mijne gaat nu al ongeveer 60

Re: Tomos Quadro E-Start 2005 vraaagjeeee

Geplaatst: 27 dec 2011 17:18
door Snorbrom
70cc kan prima voor dagelijks gebruik hoor, zolang je hem maar goed warm rijd, goed smeert en nooit te lang volgas rijd.
Ik rijd nu ook al 2-3 maande met 65cc rond, elke dag 36km en doet het nog perfect.

Re: Tomos Quadro E-Start 2005 vraaagjeeee

Geplaatst: 27 dec 2011 20:48
door TheStealthSpy
Geen 65cc monteren op een snor, dat heb ik ook gedaan. Als je gepakt wordt ben je ongeveer 300 euro kwijt en moet je je snorfiets weer orgineel maken anders ben je je kentekenpapieren kwijt. Met 60 ben je net niet je papieren kwijt en dat is mooi, want anders kost het weer extra tijd en moeite.

Re: Tomos Quadro E-Start 2005 vraaagjeeee

Geplaatst: 02 jan 2012 12:17
door eL Quadro
hmmmm ok dan
dan begin ik toch wel te twijfelen haha

Re: Tomos Quadro E-Start 2005 vraaagjeeee

Geplaatst: 02 jan 2012 18:40
door brother
zou dan gwn voor een 50 snel gaan ;)

Re: Tomos Quadro E-Start 2005 vraaagjeeee

Geplaatst: 02 jan 2012 19:34
door TheStealthSpy
Gewoon de 50cc cilinder houden die je nu hebt. Bij meer dan 55 km op de roller ben je je kentekenpapieren kwijt. Met 60 echte km zit je waarschijnlijk net onder de 55 km op de roller en kom je er mooi vanaf. Met 50cc snel ga je weer wat sneller en dan zal je over de 55 km zitten. En dan zal je je papieren kwijt raken. Niet doen dus.