Ik ben heb een idee in de kop gekregen dat ik een legale meeting wil gaan organiseren. Maar wil hiervoor dus een vergunning aanvragen bij de gemeente arnhem, is dit dat een evenementenvergunning of wat anders? en heeft hier iemand ervaring mee?
Angelo, als die meeting er komt, kom ik ook nog misschien wel ff kijke
Ff vraagie, is het moeilijk om je wiel lagers te vervangen? en hoe duur zijn die dingen ongeveer?
Moet je die dingen er gewoon uit tikken met iets stevigs en dan de nieuwe er in stoppen ofzo?
Moet dat niet met een lagertrekker? Of een andere beunmanier vinden
Maar nog over die meeting, mijn eigen bedrijf is bereid om te sponsoren. Dwanghekken zijn al geregeld, pilonnen en zijn voldoende op voorraad. Alleen de stoplichten moeten nog aangeschaft worden maar dat regel ik niet eerder of de gemeente mee moet werken
ik wilde vvanmorgen mijn tomos starten maar hij starte wel maar als ik wilde rijden viel ie na 2 meter meteen uit
en toen ik de buogie eruit wilde draaien dan was die bruin nat.
wat kan het probleem zijn?
mijn banden zijn toe aan vervanging. wat is de grootste maat banden die er voor en achter onder pas? en wat zijn die maten? weet iemadn waar ik de volgende spullen kan kopen? Nieuwe benzine slangetje ( rood) ,Rem blokjes , Gekleurde rem / gas kabelt . ik heb al op meerdere sites gekeken aleen op somige hebben ze niet of ik kan het niet vinden
de maximale banden maat die zonder te beunen past, is 2.50. die hebben ze op diverde sites. en ik heb zelf nog nooit gekleurde gas en remkabels online gezien, iemand anders?
Die neppe kilometers bedoelt hij ermee wat de snelheid aangeeft op de analoge teller (die wel degelijk goed functioneert eigenlijk ), en wat daarmee het verschil is tussen de echte, en de 'neppe' snelheid.
Op de teller: Tegen de 70 aan.
Digitaal gemeten: maximaal 65.
De beste Oldscool Moderator die je maar kan wensen
jawel dat kan hij als het goed is wel....
je kan kiezen:
1)por een schroeven draaier in het contactslot en draai hem om
2)haal het contact slot los en verbind de 2 draaitjes met elkaar