Pagina 3 van 4
Re: A35 van standard naar .... (update)
Geplaatst: 29 aug 2012 12:48
door boeat
dit doet die absolut niet hij gast meteen aan zonder stationair te lopen
Re: A35 van standard naar .... (update)
Geplaatst: 29 aug 2012 19:52
door 15melvin15
stationair lopen is het draaien van de motor zonder gas te geven ookal zal dit 10miljoen toeren zijn
Re: A35 van standard naar .... (update)
Geplaatst: 29 aug 2012 22:45
door boeat
uhm ik weet wel wat stationair is heb al 10 jaar me rijbewijs
Overgens denk ik dat mijn probleem met een nieuwe gas kabel opgelost is.
Vanavond de heel de avond lekker gereden op de A35 Moet ook mijn Atw nog 2 tandjes kleiner proberen zit nu 28 op.
Dan 26 dan denk ik dat de minimaale overtoertjes met wind mee op zijn top ook weg zijn.
Misschien dat ik ook de veer in de koppeling is wat aandacht ga geven.

Re: A35 van standard naar .... (update)
Geplaatst: 31 aug 2012 15:13
door boeat
tog maar de deo test even gedaan na het inkorten vaqn de koppelingsveren
En jawel valse lucht Als ik deo op mijn spruitstukje blaas.
even nieuwe pakkingen erop gezet kijken of het weg is
+ er miste een rubber ringetje in de carburateur tussen het spruitstuk en de carburateur
hujjjj dank u furum het is weg
Nu kan ik eindelijk mijn sproeier afgaan stelle en zorgen dat die zwarte natte bougi mooi koffie bruin wordt
Re: A35 van standard naar .... (update koppelingsveren inkor
Geplaatst: 31 aug 2012 23:59
door boeat
Re: A35 van standard naar .... (update koppelingsveren inkor
Geplaatst: 01 sep 2012 12:06
door Borcheld11
Loopt lekker dus

Re: A35 van standard naar .... (update koppelingsveren inkor
Geplaatst: 01 sep 2012 20:03
door boeat
het begint nu ergens op te lijken jah
Vandaag lekker een stuk gereden met de tomos en sproeier 66 en eeneen kleiner tandwiel 26 nu
met dit als resultaat
gps snelheid
Denk wel dat ik de koppelingsveren nog een cm in ga korten
dit is trouwens de nieuwe setup
-Brom kop zonder pakking
-bewerkt spruitstuk
-membraam verbogen
-16/16 carburateur
-power luchtfilter
-sproeier 66
-sigaar met dikke bocht aangepast
-ontsteking op bromstand
-vtw 26-26 atw
-ingekorte koppelingsveren
misschien dat ik de sproeier nog een maatje kleiner maak naar 64.
Re: A35 van standard naar .... (update gps snelheid)
Geplaatst: 03 sep 2012 09:47
door 15melvin15
je 16mm carb werkt nu als een 12mm omdat je spruitstuk nietmeer doorlaat.
Re: A35 van standard naar .... (update gps snelheid)
Geplaatst: 03 sep 2012 10:52
door boeat
je 16mm carb werkt nu als een 12mm omdat je spruitstuk nietmeer doorlaat.
En waar baseert u dit op?
Met alle respect maar als u even een pagina trug kijkt dan ziet u dat mijn spruitstukje uitgeboort + met de dremel berwerkt is
Als deze los is zal ik m voor je opmeten maar het komt een heel eind in de buurt van 16mm

Re: A35 van standard naar .... (update gps snelheid)
Geplaatst: 03 sep 2012 13:22
door 15melvin15
Ook de bocht van de aansluiting op de carb? en is ook die hoek 16mm?
Re: A35 van standard naar .... (update gps snelheid)
Geplaatst: 03 sep 2012 20:19
door boeat
yuo daar ben ik ook met de dremel

Re: A35 van standard naar .... (update gps snelheid)
Geplaatst: 06 sep 2012 23:02
door boeat
Re: A35 van standard naar .... (update gps snelheid)
Geplaatst: 06 sep 2012 23:06
door 15melvin15
trek je geen valse lucht vanwege het 'deukje' aan de rechter kant van je spruitstuk?
trekt zo'n uitlaatje niet onmeunig aandacht?
Heb je ook een foto in het daglicht hoe je brommer r nu uitziet?
Re: A35 van standard naar .... (update gps snelheid)
Geplaatst: 06 sep 2012 23:19
door boeat
Jah dat wel maar ik rijdt er bijna nooit op en het is de brommer van mijn vader en die rijd er bijna nooit op.Dus die zal de volgende keer wel verschieten woehahah en hij is overgens een stuk stiller als met de bromsigaar
Wat valse lucht betreft ik doe de deo test regelmatig en heb zelfs een kartonnekapje om voor de powerfilter gemaakt zodat die de deo niet naar binnen kan zuiggen en het lijkt erop dat het geheel dicht is nu.
Heb er even een lampje bijgehangen voor een nieuwe foto
De nieuwe setup luid alsvolgt:
de nieuwe setup:
-airsal 65cc
-Brom kop dit keer met pakking
-bewerkt spruitstuk
-16/16 carburateur
-power luchtfilter
-Tecnigas next
-ontsteking op bromstand
-vtw 26-26 atw
-ingekorte koppelingsveren
Welke sproeier denke jullie
Zit nu 84 in.
Re: A35 van standard naar .. (update3 Airsal 65cc+tecnigas n
Geplaatst: 07 sep 2012 09:12
door 15melvin15
deze vraag heb je toch al gesteld bij afstellen?
Re: A35 van standard naar .. (update3 Airsal 65cc+tecnigas n
Geplaatst: 07 sep 2012 11:29
door boeat
yup

Re: A35 van standard naar .. (update3 Airsal 65cc+tecnigas n
Geplaatst: 07 sep 2012 22:16
door tossieba
helpt dat een beetje die koppelingsveertjes inkorten ?
wat win je er eigelijk mee ?
vroeger wel bij puch gedaan verlichten enz maar merk je echt verschil bij tos ?

Re: A35 van standard naar .. (update3 Airsal 65cc+tecnigas n
Geplaatst: 07 sep 2012 23:24
door boeat
het is een wereld van verschil en echt een aanrader.
ik zal beginnen met 2 cm van iedere veer en even de wiki erbij halen (altijd handig.)
Re: A35 van standard naar .. (update3 Airsal 65cc+tecnigas n
Geplaatst: 19 sep 2012 18:07
door boeat
Na veel wikken en wegen met het spruitstuk/carburateur heb ikm tog maar gekozen voor een nieuwe
15/15 dellorto en

met succes
de nieuwe setup
-airsal 65cc
-Brom kop dit keer met pakking
-bewerkt spruitstuk
-15/15 carburateur
-power luchtfilter
-Tecnigas next
-ontsteking op bromstand
-vtw 26-26 atw
-ingekorte koppelingsveren
met sproeier 76
Re: A35 van standard naar .. (update4 dellorto 15/15mm)
Geplaatst: 19 sep 2012 19:31
door brother
wrm heb je de stap genomen? te snel? of te veel zuipen?
want heb zelf ook een 16/16 en moet zeggen dat het me prima bevalt!
