Pagina 3 van 16

Geplaatst: 09 nov 2006 10:00
door J1
woa:P die 910 sprinter is echt zwaar vet :lol: zeker al veel geld in gestoken? :P ik denk dat ik binnenkort ook maares een 2de tomosje ga aanschaffen om wat aan te klussen :twisted:

Geplaatst: 21 nov 2006 17:58
door !! 80 mk sprinter !!
eej jim.

hoeveer ben je al :P :wink:

Geplaatst: 21 nov 2006 21:40
door RR1991
Phuuh wat een luchtfilters :P Ziet er heel bruut uit :shock:

Geplaatst: 13 jan 2007 20:01
door 910-sprinter
update p1 :!:

Geplaatst: 13 jan 2007 20:38
door Tossie
Ik blijf het 1 van de mooiste Tosjes vinden, respect for the man in the icecream van!

Geplaatst: 29 jan 2007 21:55
door !! 80 mk sprinter !!
eej jim.

eindelijk weer is geupdate :P .
nu nog opmaatje maken hea :P .

Geplaatst: 30 jan 2007 06:53
door vdWal
nog steeds een zeer vet ding kvin alleen de uitlaat maar niks :P

Geplaatst: 30 jan 2007 07:13
door Sitt
echt mooi, alleen de uitlaat niet zo inderdaad.
je verzorgt hem ook erg goed zie ik, mooie witte velgjes, alles mooi schoon :D

Geplaatst: 31 jan 2007 13:11
door a35-limited
ik denk dat die uitlaat puur prestatie gericht is en niet voor de sier :P

Geplaatst: 31 jan 2007 18:18
door koon127
zooo ziet er zeker lekker uit, Hoe hard hoop je ermee te gaan, of gaat het je daar niet om? :twisted:

Geplaatst: 31 jan 2007 18:35
door Paul123
Lijkt me niet, want het is een sprinter he... hij gaat denk ik meer voor de combinatie acceleratie topsnelheid op de 150 meter :wink:

Geplaatst: 31 jan 2007 20:41
door lars
wat is je streven? :roll:

Geplaatst: 02 feb 2007 11:40
door 910-sprinter
@a35-limited: ja dat klopt, de uitlaat is zeker niet voor de sier :wink:
@Paul123: ja dat klopt idd, ik ga voor de combinatie acceleratie/topsnelheid op de 150m. mijn streven is om de 90 km/h te halen binnen 150 m.

Geplaatst: 03 feb 2007 17:19
door Paul123
Haha, dan kan je bijna met de pleepotjes meedoen!

Geplaatst: 19 feb 2007 18:54
door TQ Rider
Hoe heb je dat met het spruitstuk gedaan? Want deze cilinder is toch een zuigergestuurde inlaat zonder membraam? Toch? En waarom deze cilinder is deze sneller als de gilardoni? Of is deze beter wat zijn de voor en nadelen. De uitlaat moet toch aan gepast worden?

Geplaatst: 19 feb 2007 19:18
door Paul123
Je hebt ook een 75MK met membraan dacht ik? En anders membraan@carter gemaakt maar dat zit er nu niet op. Weet niet of Gila en MK veel, verschillen, meningen verschillen. Maar zover ik weet kan je uit ze allebei veel pk'tjes scoren.

En ja uitlaat moet aangepast worden lijkt mij want het is een puch cilinder. Gelukkig dat de slag hetzelfde is anders moest je nog is gaan oplassen ook.

@910sprinter. Wat voor kruk zit er in? Rito? of een opgevuld standaartje?

Geplaatst: 24 feb 2007 17:43
door 910-sprinter
ja dat klopt, dit is een zuigergestuurde inlaat en ik heb zelf een spruitstuk gelast. en ik heb voor deze cilinder gekozen om dat deze net wat meer onderin heeft. e wat betreft de uit laat: de uitlaat poort staat bijna onder de zelfde hoek op het blok als een *standaard tomos cilinder omdat de mk niet voor een maxi is gemaakt , maar voor een puch monza(magnum-x cilinder dus. en de kruk as is idd van rito maar is zowat het zelfde als een standaard as. verder heb ik deze niet opgevult met teflon omdat ik daar geen goede ervaringen mee heb.

Geplaatst: 24 feb 2007 18:17
door lars
wat voor demper zit er eik op?

Geplaatst: 25 feb 2007 17:33
door wout3r
ben je nu al bekent bij de politie in je regio?? :) :x :evil: bij ons houden ze een database bij van elke brommer die op de bank is gegaan of die opgevoerd is of niet.. maten naaiers..

Geplaatst: 25 feb 2007 19:49
door Vuile Beunkoe
ben je nu al bekent bij de politie in je regio?? :) :x :evil: bij ons houden ze een database bij van elke brommer die op de bank is gegaan of die opgevoerd is of niet.. maten naaiers..
n00bje, denk je nou echt dat ie hiermee ff lekker door de stad gaat rijden, lekker st03r ofzo? :L