Pagina 22 van 68
Geplaatst: 10 jan 2007 16:21
door Riiiick
wat is er dan wel een?
Geplaatst: 10 jan 2007 16:44
door fido
Volgens mij is Homoet vrij laagtoerig.
Geplaatst: 10 jan 2007 23:18
door Vuile Beunkoe
Volgens mij is Homoet vrij laagtoerig.
En volgens mij woon jij in de omgekeerde wereld? Homoet is een echte toerenbeuker.
Geplaatst: 11 jan 2007 08:53
door J1
hoe hard zal m'n tomos ongeveer rijden met deze setup?
65cc airsal
15/15 dell'orto
dell'orto gaasfilter
onbegrenst spruitstuk
powerbox
26/24
endy reverse
Geplaatst: 11 jan 2007 11:12
door fido
Volgens mij is Homoet vrij laagtoerig.
En volgens mij woon jij in de omgekeerde wereld? Homoet is een echte toerenbeuker.
Sorry, mijn fout..
Geplaatst: 11 jan 2007 13:40
door Riiiick
Wat is er dan wel 1 behalve de tecno cc?
Geplaatst: 11 jan 2007 19:24
door lars
hoe hard zal m'n tomos ongeveer rijden met deze setup?
65cc airsal
15/15 dell'orto
dell'orto gaasfilter
onbegrenst spruitstuk
powerbox
26/24
endy reverse
75 moet zeker te halen zijn met ene goede afstelling
Geplaatst: 11 jan 2007 20:09
door J1
oki, maar ik hoop tog wel iets harder:P ik ga nu namelijk al 65-70
Geplaatst: 12 jan 2007 20:52
door lars
wat is je setup dan?
Geplaatst: 14 jan 2007 12:05
door J1
15/15 carb
onbegrenst spruitstuk
dell'orto gaasfilter
tomos A5 blok
endy reverse
powerbox
26/24
voor de rest alles standaard(brom)
Geplaatst: 14 jan 2007 18:42
door TomBergman
15/15 carb
onbegrenst spruitstuk
dell'orto gaasfilter
tomos A5 blok
endy reverse
powerbox
26/24
voor de rest alles standaard(brom)
ik zal niet zeggen dat ik er veel verstand van heb, maar ik rijd met
a5 blok (vergroote in- en uitlaat)
begrenst spruitje
15/15 dellorto
std luchtfiltertje
en std uitlaat
26/22 verhouding
al wel rond de 60 (iets meer misschien nog)
dus jij komt wel een stuk hogerlijkt me....
Geplaatst: 14 jan 2007 19:13
door J1
jah hiermee rijd ik zelf nu 70, maar t ging om deze setup
65cc airsal
15/15 dell'orto
dell'orto gaasfilter
onbegrenst spruitstuk
powerbox
26/24
endy reverse
Geplaatst: 16 jan 2007 14:43
door sicktuning
vraagje,, ik wil denk ik mijn kop vlakken, maar moet je dan je koppakking vervangen en is het slim om een puch pakking te gebruiken (omdat die dunner is), sommige mensen zeggen dat je makkelijk zonder koppaking kan rijden omdat het alleen een snor begrenzer is is dat ook waar? gr thom
Geplaatst: 16 jan 2007 21:32
door lars
nooit zonder koppaking rijden
valse lucht

Geplaatst: 16 jan 2007 22:30
door sicktuning
ok maar moet je je koppaking vervangen als je je kop eraf haald
en kan je er dan een puch pakking opdoen en is dat beter?
Geplaatst: 17 jan 2007 12:05
door sicktuning
en heeft t wel zin om je kop de vlakken als je een standaard brom uitlaat hebt
ik wil het liefst een andere uitlaat(techno cc) maar mag niet van mn pa:S
en ik wil harder optrekken dus,
Geplaatst: 17 jan 2007 21:25
door a35-limited
jah het zal je iets prestatiewinst leveren maar ik zou de pakking er wel tussendoen want met valse lucht krijg je juist vermogenverlies
Geplaatst: 18 jan 2007 21:47
door W ILL
okee wat ik nu ga doen:
* 15/15 carburateur
* tecnigas next
* groter spruitstuk (welke maat?)
* 50snel cillinder
* ontsteking op brom zetten
hoe hard zal ik ongeveer gaan?
als ik harder ga dan 60 doe ik deze twv
22/33
hoe hard ga ik dan ongeveer?
groete Will
Geplaatst: 19 jan 2007 11:12
door Tossie
okee wat ik nu ga doen:
* 15/15 carburateur
* tecnigas next
* groter spruitstuk (welke maat?)
* 50snel cillinder
* ontsteking op brom zetten
hoe hard zal ik ongeveer gaan?
als ik harder ga dan 60 doe ik deze twv
22/33
hoe hard ga ik dan ongeveer?
groete Will
Groter spruitstuk is nergens voor nodig. Lekker deze houden en onbegrenzen.
En een 33 tandwiel zou ik niet doen, je gaat hier erg veel toeren door draaien.
Als je het goed afsteld ga je de 60 wel halen ja.
Geplaatst: 19 jan 2007 11:44
door W ILL
jaa dat lukt me juist niet.. dat spruitstuk ontgrenzen
heb het al een paar keer geprobeerd.. maar wel met andere dingen dan een dikke spijker haha..
ik ga het nog wel een keer proberen met een dikke spijker en hoe zou ik het anders kunnen doen?
en ik snap niks van die toeren shizzle

is hier een FAQ over ofzo? :p
en die ontsteking op brom, als ik dat niet doe.. loopt ie dan zachter?
en ik heb een bromkop zou ik daardoor nog harder gaan ofzo?
stel ik teveel vragen?
