Waarschijnlijk zal het eraf bladeren of in elk geval sneller roesten dan hittebestendige lakIk heb mijn cilinder gereinigd en zie het eea aan roest zitten. Nu wil ik die roest verwijderen en vervolgens de boel spuiten. Het gaat om slechts een klein stukje, maar ik heb geen zin om weer 13 euro kwijt te zijn aan hitteverf. Dus kan dit ook met normaal of verbrandt dat?
ander soort verf?Tja dat vermoed ik dus ook, maar als ik naar auto's kijk, die worden in de zon ook gruwelijk heet (met name zwarte auto's) je kunt er zelfs eieren op bakken![]()
Ik denk dat ik het maar gewoon ff probeer. 'N uitlaat is een ander verhaal, en die moet ik ook nog doen...
bij mijn dell zat er een 68 inHey
Mijn aansluiting van het spruitstuk op cillinder trok valse lucht dus heb nieuwe pakkingen gehaald en er is geen valse lucht meer alleen stationair wil hij nog niet lopen alleen mét choke dus hij krijgt te weinig benzine. Ik heb deze 15mm carb bij schaafbromfietsen besteld maar het is dus geen echte dellorto maar een namaak en op de sproeier staat dus geen maat wat zeer vreemd isweet iemand welke maat er standaard in een 15mm zit? en ik gok dat ik dan 2 maten erboven moet zitten. Bij het stoplicht is dit niet fijn je moet gas blijven geven en soms in een bocht als je gas terugneemt valt hij ook uit
![]()
Hellup
mijne met 68 is echt perfect,hoef alleen te starten met choke met dit weer,en dan gewoon eraf laten en loopt heerlijk stationair,ook als ie warm isDenk het vind het nogal klein voor 15mm maarja hij loopt goed nu alleen nog wat grotere sproeier gas blijven geven bij het stoplicht is niet zo fijn
Ik heb ook een 15mm dellorto bij schaaf besteld voor 35 euro, was geen imitatie gewoon goed loopt lekker, en er zat 68 in!Hey
Mijn aansluiting van het spruitstuk op cillinder trok valse lucht dus heb nieuwe pakkingen gehaald en er is geen valse lucht meer alleen stationair wil hij nog niet lopen alleen mét choke dus hij krijgt te weinig benzine. Ik heb deze 15mm carb bij schaafbromfietsen besteld maar het is dus geen echte dellorto maar een namaak en op de sproeier staat dus geen maat wat zeer vreemd isweet iemand welke maat er standaard in een 15mm zit? en ik gok dat ik dan 2 maten erboven moet zitten. Bij het stoplicht is dit niet fijn je moet gas blijven geven en soms in een bocht als je gas terugneemt valt hij ook uit
![]()
Hellup
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 4 gasten