dank U,Zeker wel mooie tos! Leuke kleuren combinatie, en zelf persoonlijk vind ik de gianelli mooier dan de homoet (rij zelf met een bullet, wil niet te hard gaan want laatste tijd veel politie hier) alleen dat quadro kapje en het witte gedeelte op je achterbrug is wat minder, maar voorderest ziet hij er goed uit!:)
[ Post made via Mobile Device ]
Ja dat bedoelde ik inderdaad:p maarja ieder z'n eigen smaak. Ik vond bijv bijna geen een tomos onder het 2010 model (die ik zelf heb) mooi, maar deze staat wel heel hoog in mijn lijst ondanks de dingen die ik iets minder vond:) nogmaals super mooi ding!dank U,Zeker wel mooie tos! Leuke kleuren combinatie, en zelf persoonlijk vind ik de gianelli mooier dan de homoet (rij zelf met een bullet, wil niet te hard gaan want laatste tijd veel politie hier) alleen dat quadro kapje en het witte gedeelte op je achterbrug is wat minder, maar voorderest ziet hij er goed uit!:)
[ Post made via Mobile Device ]
de giannelli reverse vind ik idd ook mooier dan de homoet, en kwa prestaties haald de homoet het lang niet bij de gianelli,
met het witte gedeelte op de achterbrug bedoel je wss het achterspatbord,![]()
miss dat ik ooit nog eens chrome spatbordjes erop ga doen maar voorlopig niet, de bestelde kap met lange benzinekraan koste me nu weeral een hoop poen,en dat alleen maar om hem verder op te pimpen, en zo'n quadro koplampkapje vind ik nou eenmaal veel mooier dan zo'n rond kaal koplampje met een tellertje erboven,![]()
2PAC je hebt PB,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten