Een maat van mij had nog een Giannelli liggen. Deze heb ik door gezaagd. Zodat hij dezelfde afmetting heeft als de bullet demper. En toen heb ik de popnagel gaatjes geboort door mn demper en vast gezegd. Zo makkelijk is hetHoe heb je je demper vast gezet dan?
heeft die stage 6 demper wel een diameter 60mm anders past hij namelijk nietOoh okeuy, danku, kheb zelf nog een stage 6 demper liggen, gan we op de bullrt vsn een vriend zetten
[ Post made via Mobile Device ]
Misschien kun je de bovenkant eraf halen. Dan ken je hem omdraaienDie demper van leovinci loopt alleen wel naar boven toeals je eht plaatje aan de goede kant doet (komt van een terugloper die naar beneden toe loopt
)
Precies, is mooiste van de hele demper
Met wat voor boortjes heb ej trouwens die popnagels uitgeboort??
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Dan probeer ik dat eerst wel, voordat ik gelijk de boor erbij pakPrecies, is mooiste van de hele demper
Meestal zijn de gaten voor een popnagel 5 mm
Om de kop er af te boren kan je 6,5 gebruiken.
De kop kan je er ook met een scherpe beitel en een tik met een hamer eraf slaan.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
[ Post made via Mobile Device ]Pfoeee geen idee.. Effe opzoeken dannxDOoh okeuy, danku, kheb zelf nog een stage 6 demper liggen, gan we op de bullrt vsn een vriend zetten
[ Post made via Mobile Device ]
heeft die stage 6 demper wel een diameter 60mm anders past hij namelijk niet
Ik zou egt niet weten welk boortje ik pak. Meestal kijk ik gewoon dat het boortje net iets groter is al het middelste ''gaatje'' van de popnagel. Hierdoor boor je de bovenkant eraf. En dan ken je die popnagels er met een priem uitslaanDan probeer ik dat eerst wel, voordat ik gelijk de boor erbij pakPrecies, is mooiste van de hele demper
Meestal zijn de gaten voor een popnagel 5 mm
Om de kop er af te boren kan je 6,5 gebruiken.
De kop kan je er ook met een scherpe beitel en een tik met een hamer eraf slaan.
Maar dan heb ik natuurlijk alleen de kop dan meot ik toch nog pop nagels uitboren om de huls er af te halen
Even horen met welke boortjes hij het heeft gedaan
edit: stom, je slaat zeker gelijk die popnagels los?
Denk eht niet dat licht meer aan de uitlaat zelf en de brommer zelf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast