Cilinder & Carter Tuning
Geplaatst: 05 dec 2009 20:00
Vragen graag per Pb dat word sneller beandwoord
Hierbij bied ik een diest aan om je cilinder of carters te tunen
Mogelijkheden?
40eu -Cilinder tunen.
20eu -Carters precies op de cilinder laten aansluiten
10eu -Membraam doorlaat vergroten
10eu -Spruitstuk aanlaten sluiten op membraam
10eu -Koppelings veren inkorten
Carter tunen voor een gilardoni Metrakit of parmakit kan ook kotteren doe ik met de dremel.
Als nodig kan ik je carters ook oplassen voor extra vlees.
50eu das dus voor oplassen & kotteren & spoelers gelijk leggen aan de cilinder
Als je je carters wilt laten tunen moet je de cilinder mee sturen zodat ik het zogoed mogelijk aan kan laten sluiten.
2x verzend kosten zijn voor jezelf
Wat kan gebeurt er bij cilinder tunen?
- Cilinderhemd aanpassen.
- Zuiger aanpassen
- Spoelpoorten transfers egaliseren.
- Spoelpoorten gelijk leggen.
- Uitlaatpoort timing aanpassen.
- Uitlaatpoort vorm aanpassen.
- Uitlaatschacht egaliseren.
- Uitlaatschacht opschonen.
- Uitlaatschacht Vergroten.
- Uitlaatpoort afwerken.
- Spoelpoorten afwerken.
- Bevels aanbrengen.
- Zuiger afwerken.
Hier een paar foto's van mijn werk aan me 65cc blok
rechts *standaard uitlaatschacht links getunde
Carters
deze carters zijn alleen gefreesd maar normaal word de poedecoat verwijderd en alles nettjes geschuurd
Hierbij bied ik een diest aan om je cilinder of carters te tunen
Mogelijkheden?
40eu -Cilinder tunen.
20eu -Carters precies op de cilinder laten aansluiten
10eu -Membraam doorlaat vergroten
10eu -Spruitstuk aanlaten sluiten op membraam
10eu -Koppelings veren inkorten
Carter tunen voor een gilardoni Metrakit of parmakit kan ook kotteren doe ik met de dremel.
Als nodig kan ik je carters ook oplassen voor extra vlees.
50eu das dus voor oplassen & kotteren & spoelers gelijk leggen aan de cilinder
Als je je carters wilt laten tunen moet je de cilinder mee sturen zodat ik het zogoed mogelijk aan kan laten sluiten.
2x verzend kosten zijn voor jezelf
Wat kan gebeurt er bij cilinder tunen?
- Cilinderhemd aanpassen.
- Zuiger aanpassen
- Spoelpoorten transfers egaliseren.
- Spoelpoorten gelijk leggen.
- Uitlaatpoort timing aanpassen.
- Uitlaatpoort vorm aanpassen.
- Uitlaatschacht egaliseren.
- Uitlaatschacht opschonen.
- Uitlaatschacht Vergroten.
- Uitlaatpoort afwerken.
- Spoelpoorten afwerken.
- Bevels aanbrengen.
- Zuiger afwerken.
Hier een paar foto's van mijn werk aan me 65cc blok
rechts *standaard uitlaatschacht links getunde
Carters
deze carters zijn alleen gefreesd maar normaal word de poedecoat verwijderd en alles nettjes geschuurd