A3-S25 harder laten lopen.
Geplaatst: 13 jul 2010 10:59
Omdat mijn beperkingen rond automaatjes erg is even een topic. Rijd al weer 1,5 jaar schakel (Honda MB5)
Ik heb sinds kort weer een S25 snor uit 1990 met spaakwielen. Dus met een ei-cilinder.
Die zijn na mijn weten moeilijk op te voeren en bij de cab kom je niet makkelijk (onder frame).
Ik wil wat harder, en na mijn idee word die geknepeen op top, stotter effect maar rijd wel gewoon door.
Er zit geen s-bocht uitlaat onder maar wel std model.
TWV is 26-22, was volgens de brommerboer wel goed.
Er zit ook nog dat plasticbuisje in dat luchtdoosje voor de cab.
Na mijn idee zat er geen buisje in het spruitstuk, doorlaat 11-12mm en cab is ook doorlaat 12mm.
Als ik die eruit haal loopt die dan beter?
Ik weet niet of er nog een andere uitlaat op komt, deze is erg vast geroest.
En afstellen is niet echt lollig met je cab onder je frame, (blok laten zakken).
Iemand een ander idee>? TWV of dat buisje
Ik heb sinds kort weer een S25 snor uit 1990 met spaakwielen. Dus met een ei-cilinder.
Die zijn na mijn weten moeilijk op te voeren en bij de cab kom je niet makkelijk (onder frame).
Ik wil wat harder, en na mijn idee word die geknepeen op top, stotter effect maar rijd wel gewoon door.
Er zit geen s-bocht uitlaat onder maar wel std model.
TWV is 26-22, was volgens de brommerboer wel goed.
Er zit ook nog dat plasticbuisje in dat luchtdoosje voor de cab.
Na mijn idee zat er geen buisje in het spruitstuk, doorlaat 11-12mm en cab is ook doorlaat 12mm.
Als ik die eruit haal loopt die dan beter?
Ik weet niet of er nog een andere uitlaat op komt, deze is erg vast geroest.
En afstellen is niet echt lollig met je cab onder je frame, (blok laten zakken).
Iemand een ander idee>? TWV of dat buisje