met die 65cc zal je de 50 wel redden, let wel op dat je geen overtoeren krijgt met die uitlaat en misschien dat atw.hee ik heb een tomosje gekocht maar hij moet ff wat harder. ik heb 70 cc liggen maar gaat die dan wel een lekker snelheidje met 70 cc??? er zit nu gewoon standaard uitlaat op ATW 26 enzovoort.
Ik zou het graag wille weten want ik kom echt niet vooruit:P
ik wil hem rond de 50 laten gaan. gaat dat lukken met die 70 cc
neem dan een lekker lang stuk brede gaffa ( grijze / witte ducktape ) , die je na goed ontvetten goed kan plakken.Is het trouwens geen idee dan om gewoon een groot stuk tape te pakken, daarop de poort te tekenen.
Dan de poort uit het stuk tape vandaan snijden (dat je als het ware een gat krijgt in het stuk tape.
En dan het tape in de cilinder te plakken?
En dan een kwestie van tot de randjes van het tape vijlen.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Dat zou een persoon als Ingmar beter kunnen beantwoorden dan ik.Boterkaas een eieren is een goed idee
En tape heb ik zat liggen, en in meerdere kleuren dus dat moet ook lukken.
Dan nog 1 vraag.
Als ik de uitlaatpoort 4mm verbreed (2mm aan elke kant) en 4mm verhoog.
Dat moet toch gewoon werken? Zonder rare fratsen
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
alleen met een nieuwe cilinder en nieuwe kop ivm oneffenheden, moet ècht perfect aansluiten,Klopt het dat mijn tomos beter loopt als ik de koppakking er tussenuit haal?
wat verandert er en wat kan er fout gaan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten