Berichtdoor brombertje » 06 mar 2011 06:56
Ik heb ook een A52 en er zitten M7 draadeind in voor de cilinder.
De gaten in een A35 originele cilinder zijn trouwens 8mm.
Er bestaat trouwens geen airsal A52 cilinder, wel een A35 en een A55 cilinder.
Het verschil tussen A35 en A55, A35 is membraamgestuurd en en A55 niet. Er zit dus ook een ander spruitstuk op en de uitlaatpoort staat anders.
Op een A52 blok passen A35 cilinders, en A55 cilinders, alleen dan heb je dus een ander spruitstuk en andere uitlaatpoort.
Als je een A35 blok hebt, en je wilt niets anders veranderen dan alleen je cilinder, geen A55 cilinder kopen.
Als je een A52 blok hebt, kan het zijn dat je een A5(A35) cilinder met kleine spoelpoorten hebt, zoals ik heb. Dan kan je beter een A35 airsal kopen, anders moet je ook de rest van je brommer/snor aanpassen naar A55, zoals uitlaat, spruitstuk/carb.
Een A55 setup heeft wel meer vermogen dan een A35.