Nee was het maar zo makkelijkDe stationairschroef op je carb is te ver ingedraaid. Hier staat hoe je het kan oplossen: viewtopic.php?f=58&t=1870&p=17741&hilit ... len#p17741
hier de oplossing denk ik:
ik heb ook een revival met 65cc , is een a52 blok daar moet je zelf een voetpakking voor snijden omdat hij anders valse lucht trekt met de *standaard pakking.
hou ook even je hand op je uitlaat, als hij niet uitvalt heb je zoiezo valse lucht of een gigantisch lekke uitlaat.
ik was dan ook erg blij toen ik dit las viewtopic.php?f=64&t=17235.
voor de rest nog even wat info en dingen die ik ontdekt heb met de revival.
het is zeer zeker aan te bevelen een 15mm spruitstuk te monteren met een 15 of 16mm carb.
ik heb nu een 16mm dellorto en dat is echt het optimaalst voor je tomos, helaas een klijne sproeier zit er niet in met een 16mm maar het gaat wel lekker hard, heb een 50cc hd kop en een bullet uitlaat.
ik had ook valse lucht bij mijn bussje wat tussen je carb en spruitstuk valt let daar ook op.
voor de rest rijdt de revival nu echt SUPER!
knal er elke dag mee naar school en zeker op top blaast hij er flink vandoor.
lekker goede pakking dan?valse lucht bij de spruitstuk pakking waar hij op de carb zit. bij mij liep ie iig daardoor hoog stationair
nou ik kan hem wel redelijk laten lopen maar het is meer gas geven in plaats van stationair lopen.kun je de schroef niet zover indraaien dat ie wel lekker stationair loopt?
Misschien zit de carburateur niet goed op het spruitstuk, zit de sealring achter de witte vulbus er in (of juist gemonteerd)?
de ontsteking is niks mis mee. hij geeft een mooie sterke vonkBougie (+kabel en dop) nog wel in orde? Probeer anders een nieuwe, dat kan wel eens schelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten