Updates altijd in de begin post zodat jullie niet hoeven te zoeken

Huidige Set-Up:
- 70cc Airsal (word mogelijk nog getuned (carters, spoelpoorten, uitlaatpoort)
- 65cc DMP cilinderkop (wordt 70cc custom kop van brother)
- NGK bougie hittegraad 9
- 17,5 mm Dellorto (word 21mm)
- 19mm custom spruitstuk
- Schuim filter (word Mallosi filterbox)
- Electrische ontsteking vervroegd
- Tantwiel verhouding 26/26
- Techno Reverse (word Yasuni of Gianelli omgelast)
- Orginele koppeling met ingekorte veren (word ktm koppeling)
To have list: (als iemand iets van het onderstaande verkoopt graag even laten weten)
[] - toerentellen
[] - themperatuur meter
[] - ktm koppeling
[] - powerbox
[] - hpi
[] - km teller
[] - cross voorkap
[] - cross achter/zijkappen
[] - custom 70cc hd kop (van brother)
[] - andere voorvork
[] - andere achterburg
[] - 21mm carburateur
ToDo:
- Zijkappen spuiten
- Voorspatbord + voorvorkstabalizator maken
- Achterspatbord maken
- Bananenzadel monteren
Update 07-11-2012
Hier foto's van hoe hij bij de aankoop uit zag, die gast had duktape gebruikt als jasbeschermer ofzo?:

UPDATE 09-11-12
Vandaag brommer rijdend gekregen, ketting en tandwielen op gedaan en een stukje gereden, blok was goed, alleen vraagteken veertje stuk. Toen begonnen met uit elkaar halen van de Tomos om hem te gaan spuiten. Ik wou de cilinder demonteren maar die zat vastgeroest, uiteindelijk los gekregen maar 1 tapeind was krom, dus morgen ff een nieuwe in doen. Achterwiel ook een beetje schoongemaakt met ontvetter.
Afbreken:

Me 17,5mm Dellorto is er:)

UPDATE 24-11-12
Frame in de verfafbijt, plannen zijn iets veranderd. Frame en onderdelen worden donker grijs gecoat. De rest spuit ik zelf oranje. Vandaag ook het carbon folie besteld:

UPDATE 02-03-13
Beetje laat maar hier de foto's: Frame is gestraald, zuurbad gehad en gepoedercoat. (frame ziet er op de foto best klein uit

UPDATE 27-05-13
Begonnen met de opbouw, carbon voorvork en oranje kroonplaten enz:

Nieuwe lagers in mn velg persen (flitser verkleurd het oranje, het is ktm oranje):

UPDATE 30-05-13
Bestelling eindelijk binnen:

Bandjes er maar meteen opgelegd (ziet er echt woest uit al zeg ik het zelf):

UPDATE 31-05-13
En we hebben een rollend frame!(stang ligt er los op omdat een beugeltje vermaakt moet worden en de vering moet nog verhoogd worden)::\

Het blokje, alles moet nog vastgezet worden (voortandwielkering en vraagtekenveertje moeten nog vervangen worden)
Momenteel 70cc Airsal, 65cc DMP cilinderkop (word 70cc puch hd) 15mm dellorto (word 17,5 mm dellorto), powerfilter (word luchtfilter met luchtfilerhuis omdat dit beter is met crossen)

UPDATE 31-05-13
Zo staat hij er momenteel bij:

Het zadel wordt nog vervangen door een bananenzadel maar hier moet ik eerst een beugel voor maken:

UPDATE 06-06-13
Wat foto's van hoe hij er nu bij staat:

Frame stang er tussen:

UPDATE 11-06-13
Nieuwe ketting en tantwielen 26/26:

Killswitch aangesloten:

17,5mm Dellorto carburateur naast t frame met een 19mm spruitstuk (gaskabel moest nog gefixt worden, is tijdelijk aangezien hij orgineel niet paste met een 17,5):

UPDATE 13-06-13
KM telletje gemonteerd (moet nog verder aangesloten worden:

Derbi spatbord en verlichting gemonteerd, bananenzadel zit er nu ook op alleen moeten voor de achterkant nog beugeltjes voor gemaakt worden (zit nu alleen voor vast):

Derbi kapje op de kop getik (worden nog zwart, oranje of carbon gespoten, ik twijfel nog)t:

Meteen de dremel er op gezet:

Eerste opzet (zitten nog niet vast en kapjes komen nog iets rechter zitten, maar zo kreeg ik alvast een beetje een beeld), dremel werk is klaar, alleen nog netjes afwerken, ophanging punten maken en natuurlijk spuiten:

See you next time