tomos sobw
Geplaatst: 17 dec 2013 22:12
na lange tijd twijfelen, toch maar een topic aangemaakt
na 2 straat tomosjes die ik helaas verkocht heb, 1 omdat het project af was en de ander omdat ik was aangehouden en me papieren kwijt was, na herkeuring en al dat gedoe heb ik hem verkocht en ben ik me hierop gaan richten
hier begon het mee, simpel m-stuurtje erop
toen andere uitlaat
demper erop
liep verrassend genoeg erg goed
toen zag ik op mp een oude bidalot kuip te staan, deze had vroeger op een peugeot 103 gezeten, waarmee ze hadden geracest in de sobw
op me slaapkamer
even los erop gelegt voor het zicht, toch wel dik eigelijk
toen frame aangepast en gelast hier heb ik helaas geen fotos van
toen velgjes erin en andere achterbrug (volgens mij ex ingmar)
toen spaak erin en andere achterbrug
opbouw
toen kwam ik op mp een leuk 80cc mk kopje tegen
kop uitgedraaid en losse kamer ingemaakt naar 65cc en kamer berekend
hier op het forum een cilinder van airsal 65cc gekocht
toen hij binnen kwam meteen maar ff gefreest
eronder
alles totaal
HPI
voetsteuntjes maken *zucht*
erg vervelend als je alleen een draaibank hebt, eerst allemaal gaatjes geboord, toen uitgezaagd en daarna alles vlak gevijld
eronder
toen zag ik op mp een uitlaat staan van een peugeot/honda wallaroo
en deze op de gok dat het zou passen gekocht
en het paste nog ook alleen 2 koelribben moeten afslijpen vanwege de breedte van de flens
totaal shot
kleine update voor nu heb al een andere cilinder liggen eentje van airsal 65cc en dan van revival. hier word een 6-poorter van gemaakt.
en het blok word nog roterend gemaakt.
maar daar komt nog wel een update van.
set-up voor nu
hpi ontsteking
65cc GK-tuning cilinderkop
65cc airsal cilinder
16mm dellorto met rechtspruitstuk en aangepast membraam
blok met grote spoelers
1ste versnelling ktm koppeling
2de scooter trekveren
27>24 verteanding
gianelli uitlaat van peugeot
snelgas
dat was het voor nu
na 2 straat tomosjes die ik helaas verkocht heb, 1 omdat het project af was en de ander omdat ik was aangehouden en me papieren kwijt was, na herkeuring en al dat gedoe heb ik hem verkocht en ben ik me hierop gaan richten
hier begon het mee, simpel m-stuurtje erop
toen andere uitlaat
demper erop
liep verrassend genoeg erg goed
toen zag ik op mp een oude bidalot kuip te staan, deze had vroeger op een peugeot 103 gezeten, waarmee ze hadden geracest in de sobw
op me slaapkamer
even los erop gelegt voor het zicht, toch wel dik eigelijk
toen frame aangepast en gelast hier heb ik helaas geen fotos van
toen velgjes erin en andere achterbrug (volgens mij ex ingmar)
toen spaak erin en andere achterbrug
opbouw
toen kwam ik op mp een leuk 80cc mk kopje tegen
kop uitgedraaid en losse kamer ingemaakt naar 65cc en kamer berekend
hier op het forum een cilinder van airsal 65cc gekocht
toen hij binnen kwam meteen maar ff gefreest
eronder
alles totaal
HPI
voetsteuntjes maken *zucht*
erg vervelend als je alleen een draaibank hebt, eerst allemaal gaatjes geboord, toen uitgezaagd en daarna alles vlak gevijld
eronder
toen zag ik op mp een uitlaat staan van een peugeot/honda wallaroo
en deze op de gok dat het zou passen gekocht
en het paste nog ook alleen 2 koelribben moeten afslijpen vanwege de breedte van de flens
totaal shot
kleine update voor nu heb al een andere cilinder liggen eentje van airsal 65cc en dan van revival. hier word een 6-poorter van gemaakt.
en het blok word nog roterend gemaakt.
maar daar komt nog wel een update van.
set-up voor nu
hpi ontsteking
65cc GK-tuning cilinderkop
65cc airsal cilinder
16mm dellorto met rechtspruitstuk en aangepast membraam
blok met grote spoelers
1ste versnelling ktm koppeling
2de scooter trekveren
27>24 verteanding
gianelli uitlaat van peugeot
snelgas
dat was het voor nu