Nou dus ik had hem gekocht blablabla dus hij start slecht hij starte alleen met remreiniger (ja ik weet het het is slecht voor een 2takt) en als hij start dan wilt hij niet op toeren komen als ik volgas geef dan loopt die net nie stationair maar net genoeg om aan te blijven voor een paar seconden en dan ineens slaat die af nou in het begin zat er een 25km/u uitlaat op
(owja dit moet ik ff zeggen hij heeft een geel kenteken dus geen 25km/u) en ik had nog een standaard normale uitlaat liggen dus die had ik er vervolgens op gebeunt nog steeds het zelfde resultaat en toen kwam ik er achter dat de carburateur overliep dus de carburateur opengemaakt en de flotter ging stroef dus een nieuwe in gedaan en toen liep ie niet meer over teminste niet dat ik merkte en nog steeds doet hij het zelfde toen heb ik met andere sproeiers geprobeerd er zat standaard een maat 52 in toen heb ik maat 60 geprobeerd en nog steeds precies het zelfde probleem dus ik heb ook nog ff naar de bougie gekeken en die kleurt zwart en verzuipt nog steeds af en toe dus ik denk dat hij nog steeds overloopt maar ik ben ook geen professional dus zeggen jullie het maar