Op mijn uitlaat, kwam ik achter, zitten gewoon normale bouten en geen tapeinden...Een sleufje moet je in het boutje van het spruitstuk slijpen, als die er nog nooit af is geweest.
Voor alle andere tapeinde 2 moeren tegen elkaar in draaien zodat ze goed vast zitten, sleutel op de onderste moer zetten om het tapeind los te draaien....tapeinden voor de uitlaat kunnen afbreken omdat die vaak helemaal vast geroest zijn.
https://imgur.com/a/CmiklUaFoto's van sproeiers worden doorgestuurd
Ik ga morgen de cilinder eraf halen vanwege nieuwe onderdelen, dan zal ik gelijk even checken. Ik heb de sproeiers 54 t/m 57 besteld.
Ik heb echt werkelijk waar geen idee. Vanaf de koop tot paar maanden terug reedt hij altijd rond de 40 t/m 50 km/h. Nou wil ik eigenlijk dat een beetje herstellen met vertanding etc.heh? "desondanks dat ik alles standaard heb." je hebt een 14/9 carburateur dus dat zou een snor brommer moeten zijn. Hoe haal jij dan 50km/h op een standaard snorfiets?
PS fons als je op windows 10/11 zit (shift + windows toets + s) kun je makelijk screenshots maken / stukken selecteren.
Ik wil sowieso de tapeinden installeren van de uitlaat. Er zitten nu normale bouten in die veel benzine laat lekken. Qua cilinder twijfel ik ook nog een beetje, maar ik heb het gevoel dat het draad inderdaad beschadigd is.Vraag is natuurlijk waarom je ze vervangen wil. Enkel als de draad beschadigd is zie ik en goede reden om dat te doen. Vervangen om te vervangen geeft enkele kans op ellende van afgebrekende tapeinden of uitgetrokken draad uit je blok.of cilinder.....
Daar ben ik het niet mee eens, uitlaat is gewoon open dus of de pakking iets lekt maakt voor het mengsel niet uit.Als je uitlaat pakking benzine lekt dan trekt je blok daar gewoon valse lucht.
Of er bouten of tapeinden in zitten maakt niet uit qua lekken, uitlaat hoor je eerst tegen de cilinder vast te zetten...daarna pas aan de steun van het frame zonder dat er spanning op komt te staan.Ik wil sowieso de tapeinden installeren van de uitlaat. Er zitten nu normale bouten in die veel benzine laat lekken. Qua cilinder twijfel ik ook nog een beetje, maar ik heb het gevoel dat het draad inderdaad beschadigd is.Vraag is natuurlijk waarom je ze vervangen wil. Enkel als de draad beschadigd is zie ik en goede reden om dat te doen. Vervangen om te vervangen geeft enkele kans op ellende van afgebrekende tapeinden of uitgetrokken draad uit je blok.of cilinder.....
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 142 gasten