Jou tomos trekt zeker niet goed op?Mijn setup is vrijwel helemaal *standaard SNOR. IK heb een atw van 22 en een *standaard BROM uitlaat. De top van mn Tos ligt op ongeveer 45km/h.
Wat gebeurt er als ik een bullet op mn Tos doe?
dus je ging met een std snor die 25 km per uur reed naar 45 km per uur?hey, ik heb ook een bullet, eerst op snor met 33 atw, hiermee liep hij 40/45. nu zit hij op een brom en daarmee haal ik met 31 atw de 55.
ik vind het een goede uitlaat voor als je niet teveel wilt uitgeven. het enigste nadeel is dat de demper los kan raken.
Pas wel op met de bullet als je alles motorish bijna *standaard heb mijnde is ook doord e bullet kapott gelopen door te veel toeren daar is de bullet niet tegen bestand kijk er dus mee uit zoals je al zij met schakelen veel lawaai miss loopt ie al te veel in hoge toeren.oke, hij trekt slecht op en schakeld lang, hij doet over het schakelen wel ff, dan gaat ie veel herrie make en dan schakeld ie pas. maar ik kijk het wel ff aan met een 22 en anders doe ik er idd een 26 op.
kompleet gelulPas wel op met de bullet als je alles motorish bijna *standaard heb mijnde is ook doord e bullet kapott gelopen door te veel toeren daar is de bullet niet tegen bestand kijk er dus mee uit zoals je al zij met schakelen veel lawaai miss loopt ie al te veel in hoge toeren.oke, hij trekt slecht op en schakeld lang, hij doet over het schakelen wel ff, dan gaat ie veel herrie make en dan schakeld ie pas. maar ik kijk het wel ff aan met een 22 en anders doe ik er idd een 26 op.
Mgv Marcel
dat is niet door de bullet kan ik je verzekeren, het ligt aan de afstelling want anders loopt ie nooit zomaar kapot.@ hellracer mijn tomos is door de bullet kapott gelopen dus ik waarschuw ik skater DAT het kan
Kloptdat is niet door de bullet kan ik je verzekeren, het ligt aan de afstelling want anders loopt ie nooit zomaar kapot.@ hellracer mijn tomos is door de bullet kapott gelopen dus ik waarschuw ik skater DAT het kan
Kloptdat is niet door de bullet kan ik je verzekeren, het ligt aan de afstelling want anders loopt ie nooit zomaar kapot.@ hellracer mijn tomos is door de bullet kapott gelopen dus ik waarschuw ik skater DAT het kan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten