Al snel heb ik het 1 en ander veranderd; Een ATW 24, een buddy seat en achter stepjes. (top speed op tomos teller: 36)

Op een gegeven moment begon hij opeens heel kut te rijden. Hij reed nog maar 31 en trok voor geen meter. Wat bleek: de met maar 2000km gereden katalysator uitlaat is verrot van binnen. Ik een standaard snel (speedy) gekocht.
Later ook maar me jasberschermer eraf gehaalt, zadel wat verlaagd en blauwe hevelgrips.
Ook op brom stand gezet (niets van gemerkt) (top speed op tomos teller: 45)

Update 24 augustus
Ik heb er 300mm chrome Puch vering op gezet en een zijstandaard. Probleem met me zijstandaard is dat me ketting tegen me ophang systeem van me standaard aan tikt als ik hard rijd. En dit gaat alleen weg als ik ketting op ze strakst doe (wat weer slecht is voor ketting) Ook zit er een led lichtje achterop.

UPDATE 23 september. (stuurtje erop, met mobiel gemaakt)

UPDATE 20 DECEMBER
Ik heb al tijdje een soort van afgevlakte bromkop. Heb wat voetpakkingkjes eronder gedaan zodat de zuiger niet tegen mijn bougie komt. Maar de kop is een beetje lek, maar hier heb ik voor de rest geen last van.
Ook heb ik een 14/12 gemonteerd, hierdoor trekt hij een stuk beter op en loopt hij ook lekker.
Zo'n 55 max op de tomosteller.
17/1/2009
Ff 2 filmpjes. Let niet op de slechte kwaliteit. En het 2e filmpje is niet echt heel boeiend ofzo hoor.
http://www.youtube.com/watch?v=j2GX9NE3pcc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=idJJL9gJwr4" onclick="window.open(this.href);return false;
4/2/2009
Ik heb dus vandaag pakketje gehad met AERO spatbord, chroome tankstrip (eigenlijk niet voor tomos maar voor Yahama fs1, veel gekloot maar hij zit) En een flesje wd40

Wat nou stabilisator

EDIT: heb paar dagen erna toch maar stabilisator gedaan.
Ohja, heb ook nog wat lopen kloten met een choke begrenzer, alleen soms werkt ie prima en gaat hij zo'n 35 a 40 op mijn teller. Maar andere keer wil die gewoon niet vooruit komen, dus ook niet echt goed voor de rollerbank ofzo, valt gewoon te veel op. Misschien handig voor als mijn pa er ooit op wil rijden om te kijken of die niet is opgevoerd.

Zo, nu ga ik is met foto's spammen!

Grrrrr Wat zijn grijze velgen toch lelijk.

Nieuw uitlaatje:

Leuk dempertje voor een proma:

Net reed ik terug van een vriend en begon die opeens ff te stoppen met toeren maken alsof de benzine op was (is die niet) en toen wat geratel uit de cilinder. Maar nu doet ie het weer