hey mensen.
kan iemand mij misschien een tutorial geven(of maken) hoe je de carters moet vervangen?
er is namelijk 1 tap eind van mijn cilinder afgebroken en ik kan hem niet meer mooi uitboren.
gr. Sven <O~
ja dat zou kunnen maar als ert iemand anders is zou die dan aubIk wil er best een voor je maken, maar dat zal niet snel gebeuren. Waarschijnlijk pas na volgende week. Het enige wat ik zo kan zeggen is dat je in ieder geval je blok van je frame moet halen en alles uit elkaar halen, maar daar zul je wel niet veel aan hebben. Je kunt proberen alles uit elkaar te halen en goed kijken waar alles zat en alle onderdeeltjes apart houden+schroefjes in bakjes, en daarna weer alles terug zetten.
ja dat zou heel mooi zijn laat me ff wat horen als je het hebIk heb mijn blok compleet uitelkaar liggen. Heb net de laatste lager uit mn blok. Ik ben bezig alle lagers te vervangen. En ja daarna moet alles weer in elkaar. Maar is het misschien handig als ik wat foto's maak voor je van de stappen en tipjes enz? Kan men ze ook wel gebruiken als aanvulling op andere tuts waar nog geen fotos bij zaten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten