Ik heb een 2e tomos aangeschaft en het is een Quadro geworden uit 2005 met electrische start. Toen ik hem kocht zeiden de mensen dat de accu kapot of leeg was maar het was gewoon een zekering dus had een nieuwe gehaald voor 50 cent en alles deed het perfect. 1 dag later wilde ik hem starten en knapte de zekering weer, later een zekering van 25 ampere erin gedaan en die smolt gewoon weg.

Niet goed dus, even nagevraagd en ja er is ergens kortsluiting. Nu kan ik dat dus niet zelf want heb zoiezo al geen multimeter wel heb ik al een kabelschema weten te krijgen van tomos nederland. Dinsdag breng ik hem naar de bromboer en die gaat zeggen wat het precies is en wat het totaalplaatje gaat kosten en of het hem dan waard is.
Maargoed ik heb hem dus gekocht voor €250 euro dus ben niet bang om er wat geld in te steken. Zo doet de voorrem het niet en zitten er geen stickers op, het contactslot deed ook niet wat hij moest doen zodra je hem van het contact afzette kreeg je de sleutel er niet uit was even een kwestie van een paar draadjes verwisselen.
Duuuuuuuuuuuus. eerst een foto dan maar?

Samen naast de andere

Jullie horen binnenkort meer.
[Update 26april '09]
Aantal spullen binnengekomen,

- Regina ketting
- Nieuwe type tomos stickers
- Atw 24, kettingspanners, borgplaat
- Chrome zijstandaard
- Bobotech 300mm chrome/zwart vering
Het spuiten gaat goed, het frame moet nog gebeuren voor de rest is alles klaar.

[Update 2 mei '09]
Spuiten is klaar

Er is wel blanke lak opgegaan zo aan de glans die je ziet. En wel met de enige echte 2 komponenten spuitbus

Het is net of hij net uit de professionele spuiterij komt <O~ de viezigheid is enkel stof dit veeg je er zo af, detailfoto:

Laatjehoren

[Update 6 mei '09]
Klaaaaaaaaaaaaaaar

Telefoonkwaliteitfotos maar hier isie dan:

Details, ik vind m echt vet