Ik heb een aantal vraagjes:
Ik heb een tomos A35 Snor
70 met 3/4 gas. (als ik 1/4 meer gas geeft maakt hij alleen meer kabaal voor mijn gevoel, als ik in stapjes gas geef trekt hij echter wel wat verder door

Setup:
70cc airsal 44mm (65cc)
Snorkop (nog niet afgevlakt)
Membraam ook van airsal (zat bij de cilinder)
15/15 dell`orto
sproeier 68 (zat er *standaard in).
Spruitstuk 15mm
Tand wiel voor: 26
Achter tand wiel: 24 (ik had eerst 22 tands met een brom cilinder, ik heb op advies van de bromboer 24 gekocht voor het (sneller) optrekken....... meer toeren op top dus. En heb nu sins 6 dagen een 65cc airsal.)
Vraag 1: Mijn brommer trekt niet goed komt hoog in toeren als die van 1 naar 2 wil gaan. (effe een keer gas los laten en dan rustig na de 2 laten gaan blijft mijn snorretje mooi tam). Wat kan ik hier aan doen..?
Vraag 2: "Het afvlaken" veel over gelezen maar toch.. ik heb een snor kop. Kan ik niet beter een bromkop kopen en afvlaken, deze heeft een kleinere verbrandings kamer dus meer druk toch?? En hoeveel mm moet afvlaken helemaal glad of iets over laten... ik twijfel want, ik wil geen vast naaier of gaten in de zuiger hebben. Hoeveel squis moet ik dan hebben. Of is het beste.
Vraag3: Een grotere caburateur? Het gaat mij om de trek kracht

Vraag4: Moet ik mijn TWV aan passen ivm groter cilinder. Ik zat te denken om 26 achter te doen, maar dan wordt de top wel iets te laag en dat gaat ook vervelen. Of een andere caburateur 16/16 of een 17?
Vraag5: Ik hoor dat een airsal net goed gemaakt is zonder dat je een echt risico hebt op een vast naaier. Nu hoor ik veel dat je kunt knooien met de spoel en uitlaat poort ofen Inlaat

Dit was het dan tot zo ver. Ik ben echt een pindahooft.

Groeten kevin