- Welke model tomos heb je? = taxxity 25
Uit welk jaar komt de tomos ? = 2002
Is het een snor of een brommer? = snor
Wanneer ontstond het probleem? = 1000km terug
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos? = nee
Wat is het probleem?
maar zodra ik wil weg rijden dan hoor je uit het rechter gedeelte in de carter zeg maar
een ratelend geluid lijkt wel of er iets los ligt... zo ja wat kan het zijn staat nu 11.000km op tomos
tandwiel voor 26 tandwiel achter 33 pas vervangen plus de ketting ook vervangen helemaal netjes
strak gezet dus dat is het geluid niet komt puur uit de carter.
en als ik me tomos op de standaard zet en geef gas en dan gas los zo gezegd, en de snelheid loopt
terug en hijs bijna zeg maar weer bij de 5 km/h ( terwijl die op standaard staat nog steeds )
dan hoor je ineens klak klak zeg maar net voordat hij stil komt te staan. lijkt wel of tie weer trug ze
vrij in wilt gaan maar gaat niet lekker ... zoiets in mijn hoofd denk ik..
dus las ik die forum Tuturial over dat vraag teken veertje vervangen ik wou dat maar gaan proberen
maar die tuturial was me nog niet helemaal duidelijk Over Waar het Veertje precies moet komen
ik heb hem ook al gekocht en pakking setje heb ik ook allemaal al busje olie enzo alles al gehaald
alleen voordat ik wou gaan beginnen wou ik er zeker van zijn. hoe of waar ik hem nou precies moet
bevestigen. heeft iemand mischien een duidelijke foto of die mij het kan uitleggen

ik hoop zo duidelijk te zijn geweest.