Waarde postkar,
Je schrijft: het vliegwiel zit er nu redelijk goed op. Op die manier haal je je zelf naar beneden. Ik heb daar al 2x op gewezen, doe iets zuiver, goed en doordacht en niet redelijk of ongeveer. (Dat komt overeen met een russische werkwijze). Je bent dan aan het klungelen en zal je werk nooit het resultaat hebben wat je graag zou willen.
Maar verder: Om te beginnen heb ik een foto toegevoegd, met wat ik bedoel: een center op de ankerplaat (slaan). En wel tegenover de Snorstreep op `t carter.
Vervolgens: Zet je ontsteking (de center) iets boven de Bromstreep. [Daar gaat hij alleen maar positiever van draaien]
Als je de kool van de zuiger af haald wordt de compressie alleen maar minder. Afgezien `t feit dat hij nog tikt, zou het veel beter zijn om een Bromzuiger te kopen. {Het is de 3e zuiger op de door jou gemeld internet site. Genoemd onder nr. 3688. [Het is een imitatie zuiger en er moeten verticale sleuven in zitten] Die zuiger kost in R.dam € 12 - 13.
Zijn je camera batterijen al vol ? Maak ook je uitlaatpoort schoon met een stukje schuurpapier. (Om een rattestaart) [Niet gaan vijlen]
Over de bougie het volgende; Natuurlijk kan je die NGK nemen. Zelf gebruik ik de champion L86 of de Bosch 75. (is een normale bougie met temperatuurwaarde 175)
Een koude bougie is in jou geval zeker de verkeerde weg. Dat is pas aan de orde als je motortje 10.000 tpm draait. (Dan moet je boven de 90 km p/u rijden)
Meet eens door het bougiegat heen de diepte (als hij gedemonteerd is).
Pak je werk weer opnieuw op en laat het even weten. ( + foto`s )
Tip: Smeer olie op je cilinderwand voordat je hem over de zuiger laat zakken.
Opnieuw verblijf ik met vriendelijke groet..