Ik snap het volgende even niet:
U hebt hier over en achtertandwiel keering? Ik heb geen keering in me achtertandwiel hoor

alleen in me voortandwiel. Verder even het volgende gedaan: Deo gespoten op me cilinder, de brommer reageerde niet. Nog en keer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel deo gespoten toen ging hij en heel klein beetje de toere verhogen.
Ik ben richting de brommerboer gegaan en ik had gevraagt wat het precies kost om de pakkingen daar te laten vervangen enz ( prijs was niet bepaald laag

). Hij had me verteld of mij brommer aanbleef wanneer die stationair stond. Antwoord was ja. Hij vertelde me toen dat het niet aan me cilinder ligt maar aan me achtertandwiel ( ik had en andere maat de *standaard maat) en ik heb dus de maat 26 van hem gekocht. Gister avond gemonteert en ik ga hem vandaag testen. Verder wou ik zeggen dat me brommer alleen en beetje hapert wanneer de motor nog koud is ( happeren ken je het niet noeme) en de top is dan 20-25. Wanneer de motor warm is gaat die wel wat harder ongeveer 35. Voor de duidelijkheid: Optrekken doet me brommer goed en ook naar andere versnellingen gaat gaat allemaal prima alleen wanneeer ik de eerste 3-5 minuten op te top zit geeft de brommer en iets ander geluidje ( trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr) waardoor hij zich soort van inhoud.
Lange was lijst maar ik hoop dat jullie nu meer duidelijk heid hebben over mijn probleem
owja BTW Het geluid wat ik hoorde kwam uit de carb

( had nog naar en ander tomosje geluisterd daar kwam het geluid ook vandaan

)