door naar je boegie te kijkenHoe weet je dat je sproeier te klein is? Of hoe kan je het horen?
is hij zwart heb je een te grote sproeier
is hij wit heb je een te kleure sproeier
is hij koffiebruin is hij goed
raar ik heb een te kleine en bij mij is die roet zwart maar ook wel eens een beetje bruindoor naar je boegie te kijkenHoe weet je dat je sproeier te klein is? Of hoe kan je het horen?
Moet je je Bougie dan eerst losschroeven? of is het gewoon de kleur van dat gedeelte onder het witte uiteinde?door naar je boegie te kijkenHoe weet je dat je sproeier te klein is? Of hoe kan je het horen?
Loop je bedrading eens langs, waarschijnlijk zit er een draad niet goed (meestal koplamp) waardoor de massa en aanstuurdraad tegen elkaar worden geschakeld.Hallo,
Als ik m'n Tomos op dimlicht zet, gaan alleen m'n voorlicht aan, en niet m'n achterlicht. Maar als ik hem nu op grootlicht zet, gaat alleen m'n achterlicht aan, en m'n voorlicht juist niet.
Aangezien ze het allebei wel doen is dit dus een probleem met de bedrading, niet dat ze doorgebrand zijn ofzo, toch?
Ze hebben het wel gedaan dus ik vermoed dat het nu door vocht komt (al met contactspray overal gespoten) of een kabelbreuk? Iemand die dit ook heeft gehad of nog een andere makkelijke oplossing heeft?
Heb alle bedrading al nagelopen, ik heb hem wel 2dehands gekocht en moet zeggen dat het meeste van de bedrading er sowieso niet super meer uit zag. Paar gedeeltes waar tape omheen zat enzo. Zal nog wel even kijken, maar anders zal het wel aan die kabels liggen. Heb trouwens een vierkante koplamp.Loop je bedrading eens langs, waarschijnlijk zit er een draad niet goed (meestal koplamp) waardoor de massa en aanstuurdraad tegen elkaar worden geschakeld.Hallo,
Als ik m'n Tomos op dimlicht zet, gaan alleen m'n voorlicht aan, en niet m'n achterlicht. Maar als ik hem nu op grootlicht zet, gaat alleen m'n achterlicht aan, en m'n voorlicht juist niet.
Aangezien ze het allebei wel doen is dit dus een probleem met de bedrading, niet dat ze doorgebrand zijn ofzo, toch?
Ze hebben het wel gedaan dus ik vermoed dat het nu door vocht komt (al met contactspray overal gespoten) of een kabelbreuk? Iemand die dit ook heeft gehad of nog een andere makkelijke oplossing heeft?
Heb je een ronde of vierkante koplamp?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten