Berichtdoor C. van Klaveren » 26 feb 2009 00:34
Waarde Rossieking,
Ik vind het vreemd dat je niets vind over het stationair afstellen hier op het forum.
Ik ben ook even aan het zoeken gegaan, maar ik moet je gelijk geven, er staat niet zo veel, waar het gericht gaat over het stationair afstellen.
Toch als je onder FAQ – opvoeren\tuning\begrensers kijk, dan zie je daar 2 artikelen van Poekelen staan. T.w. Hoe moet ik de carburateur afstellen. En Hoe weet ik of mijn sproeier goed is.
Het lijkt mij zinvol als je die twee artikeltjes ook even aandachtig leest. Is helemaal niet verkeerd.
Verder heb ik op zoeken gedrukt en stationair afstellen ingetypt.
Wel, ….. dan krijg je 7 pagina`s voorgeschoteld. Ik ben er even een stukje langs gelopen en constateer dat niet alle artikeltjes zinvol zijn voor jou, maar er zijn er ook, waar je wel wat aan hebt. Dus zo als altijd; je moet er wel wat moeite voor doen.
En als ik zo vrij mag zijn. Als je een Snor hebt met alle begrenzingen er nog in en je zet daar een 15 mm carb. op, dan krijg je nooit de resultaten die je hoopt.
Als ik in de gelegenheid ben zal ik eens een stukje schrijven over het stationair afstellen, maar bedenk dat er nog 5 wachtenden voor je zijn. Ergo: Lees eerst één voor één al die 7 pagina`s door. En klik ook op elke pagina dat artikel aan. Als je dan alles aandachtig door hebt gelezen, dan heb je mijn artikel niet meer nodig.
Maar nu, nu ga ik naar bed, ik ben weer zo`n 8 u met het Tomos gebeuren bezig geweest.
Vriendelijk gegroet.
Keeshaven