ik heb net us effe de site van jool bekeken.
zag er goed uit maaarrr,ik zag overal n.o.t.k onder staan.
prijs nader overeen te komen???
en daaronder stond een bericht,20,000 euro nodig??????????
is jool dan zo duur
grtz freak
dat is voor als je heel de onderneming wilt kopen,
Dat is reclame hoe moeten ze anders aan mij verdienen, ik betaal niets dus hun moeten de site bij houden server capaciteit en dergelijke.
Maar deze reclames zie je bij alle advertenties.
De rede dat ik n.o.t.k. doe is niet omdat ik duur ben, maar omdat mijn aanbod schommeld en ik meerdere producten in 1 advertentie aanbied.
Bij voorbeeld cilinder, als je een goed woordje bij me doet heb je een o.t. cilinder zonder zuiger voor 5 euro.
In de zelfde advertentie heb ik ook 70cc die ik graag kwijt wil voor 30 euro met zuiger, als ik erbij zet vanaf 5 euro heb je altijd slimmerikken die mailen is zoon 70cc ook 5 euro. Je kan het altijd proberen maar ik wordt daar niet vrolijk van.
oke oke slimmerik.
ik had um wel door,maar ik vond het een mooie reclame.
voor 20,000 euro kan je wel 100 tomosjes kopen.
maar zoals het op je site staat,komt het wat vreemd over.
grtz freak.
ik vind het juistem wel sterk..
als hij meld "nader over een te komen" dan geeft dat aan dat hij er persoonlijk bij betrokken is..
als hij gewoon een prijs neerzet dan is het echt over materialen zonder echt persoonlijk contact wat juist wel belangrijk is in een winkel
Of je gaat gewoon effe bij ome jool langs, en effe lekker ouwehoeren, jammer dat er nog geen koffieautomaat in je werkplaats staat jool Maar misschien komt dat nog wel.