Hallo,
Ik heb een Tomos A35 uit 2006. Ik heb een Tomos bromkop er onder zitten. Verder nog achtertandwiel 33 en me orginele luchtfilter, deze is wel ontgrenst. Me spruitstuk begrenzing zit er wel nog gewoon in. En ik heb een SHA 14/9 carb.
Ik heb een Technigas Next onder me Tomos gelegd. Hij trok heel snel op en trok in 1keer door naar ze top. Alleen als hij op ze top was aangekomen leek het of hij nog door wilde versnellen maar die niet kon. Vervolgens viel hij weer terug in toeren en in snelheid. Dit gebeurde in 2 stapjes. Daarna stoterde hij nog wel een klein beetje af en toe.
Hiervoor had ik er een Tomos bromuitlaat onder zitten met sproeier 49. Hij was toen goed afgestelt.
Met de Technigas had ik er eerst sproeier 54 in. Hiermee stotterde hij nog een beetje af en toe. Nu heb ik er sproeier 52 in. Maar het probleem van de toeren en het in 2 stapjes terugvallen in snelheid blijft nog steeds het geval. De kleur van me bougie is bij zowel sproeier 54, als bij sproeier 52 koffie met een melk bruin!!!
Moet ik soms een kleiner achtertandwiel gebruiken?? Want op top heeft de Tomos ook een gierend geluid, net alsof hij OVERTOEREN maakt.
Wat is het probleem?[/list]