ik heb contac gehad met die persoon via mail en paar vragen gesteld, maar ofdat het waar is
hier zie je de mail:(oja e moet onderaan beginne

)
als je de cillinder erop zet zal je 45 a 50 gaan maar ik had ook nog mijn luchtfilter aan gepast sproeier en andere snelle uitlaat
zonder begrenzers of proppen en had ook mijn koppeling strakker gezet (de veertjes) dan gaat het weer wat harder maar cillindertje
en uitlaatje zou ik wel doen voor 50 te rijden zo ongeveer en trok echt goed hard op van mij was ook snorbrommer en die zijn erger
begrensd als brommers vandaar dat ze niet op te voeren zijn tenzij je cillinder vervangt of echt
het bij winkels laat doen ofzo groeten mike hoor het verder wel
--------------------------------------------------------------------------------
From:
jesperderuijter@hotmail.com
To:
mikieman_@hotmail.com
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: Te Koop 70 CC Cilinder Voor Tomos A55 Blok (Funtastic)
Date: Wed, 18 Mar 2009 14:03:28 +0000
hallo
bedankt voor je reactie, ik heb een snorbrommer.
graag zou ik een topsnelheid willen van ongeveer 45, het gaat me meer om het optrekken.
had je alleen andere cilinder erop gezet waardoor die 55 60 ging of had je er nog meer aan gedaan?
Gr. Jesper
--------------------------------------------------------------------------------
From:
mikieman_@hotmail.com
To:
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: Te Koop 70 CC Cilinder Voor Tomos A55 Blok (Funtastic)
Date: Wed, 18 Mar 2009 14:20:50 +0100
Hoi Jesper jah heb de cillinder nog en weet er alles van funtastic is zo erg begrensd dus heb volop rond gevraagd
op forums en by tomos toen heb ik te horen gekregen dat ik het beste deze cillinder erop kon zetten en ander uitlaatje en sproeiertje
en toen was het weg ik had een snorbrommer funtastic dus hij ging rond de 55 a 60 maar als je een brom funtastic heb
dan zal die denk wel stuk harder gaan maar hoor het wel verder cillinder is helemaal goed groeten mike
From:
To:
mikieman_@hotmail.com
Subject: Reactie op uw advertentie: Te Koop 70 CC Cilinder Voor Tomos A55 Blok (Funtastic)
Date: Wed, 18 Mar 2009 10:43:45 +0100
hallo
heeft u de 70 cc cilinder nog?
ik zelf heb een funtastic en ben hem beetje aan opvoeren, maar lukt niet echt, dus nu dacht ik om een andere cilinder erop te doen.
Maar:
-merk je degelijk verschil met optrekken en snelheid?
Gr,Jesper