• Frontpage
  • Forum
  • Wiki
  • Onderdelen Shop
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Zoek
  • V&A
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Forumoverzicht
  • Zoek

Stoer verhaal

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
8 berichten • Pagina 1 van 1
JooL
Vaste forummer
Contacteer:
Contacteer JooL
Website
  • Citeer

Berichtdoor JooL » 23 nov 2005 22:24

Vandaag 23 nov. Reed ik terug van Den bosch, Naar Helvoirt. Onderweg kwam ik tot de ontdekking dat mijn tomos zo hard reed dat ie bij de teller tot de S van tomos kwam. Ik wilde een foto maken en dit trok samen met het zonder helm rijden En geen oranje plaatje voeren wel de aandacht.

Er stond bij een wegrestaurant een ontopvallende auto, die ik niet zag. 250 meter verder kwam er dus een motorwout op me af. Ik dus 40 rijden I.P.V. 65, ik dacht eerst rollerbank.
Maar ik viel wel op omdat ik dus geen oranje stickers had. Dus ik uitgelegt dat ik een nieuwe voorvork had gemonteerd, en dus nog geen nieuwe stickers had. (Dit is waar niet verzonnen)

Ik liet mijn brommer stationair lopen. (dit doe ik omdat het slecht is om weer met een warme motor te starten) Die wout ging erbij staan en speelde een beetje met het gas terwijl hij erlangs stond. Tot volgas, dat had hij geweten want dat ding schootweg met die wout erachter aan proberen hem te temmen. Voorwiel kwam los en het schilde niet veel of hij was omgegooit.

Daarna ging hij naar een typegoedkeuring zoeken hij heel het balhoofd afgezocht kon niet vinden,
(Bij nieuwe tomosjes is dit een stickers onder de bagage-dragen en boven het spadbord) Maar dat wisten de wouten niet, Onderussen kwamen zijn collega's in de burger auto. Kwamen helpen zoeken maar konden niets vinden.

Toen hadden ze het briljante idee om na 10 minuten naar mijn verzekering papieren te vragen, en hoe ie verzekerd is. Ik zei als automaat en dat klopt een tomos is een automaat. Dus ze konden mij nog niet pakken. Ik Liet voor de grap mijn certificaat zien, want daar vroegen ze niet om.

NA 15 minuten zoeken naar een typegoedkeuring gaven ze het op. En begonnen ze over mijn achterlicht die blijft kapot gaan. Dus ik zeggen dat ie al 3 keer kapot is gegaan en dat tomos NL het verder zou afhandelen. Maar het was Licht dus ze konden nog niet doen.

Toen begonnen ze over schouwen, wanneer doe je dat. Als het moet zei ik. Dat moet volgend jaar. O dat doe ik dan als mijn verzekering afloopt. Ja maar dan doet iedereen het. Ik heb niets met iedereen te maken zei ik.

Jongeman hoehard gaat deze brommer. 40-45 zei ik, Dan is het eigelijk een bromfiets beweerde ze.

Ik moest verder naar huis lopen Thuis de Goede stickers erop plakken (gele volgens de wouten) :( En een helm opzetten het bleef dus bij een waarschuwing.

Het was ongeveer 1 km naar mijn huis. Maar aan de snelweg woont een vriend van mij en overzijn dam kan je ook naar het dorp maar de wouten kunnen daar niet overheen want het is te smal. Dus na 100 meter lopen was ik het al beu. Dus ik snel starten en wegrijden over dat padje, hun snel erachteraan maar dat was voor de wouten snel afgelopen. :twisted:

Conclusie, De wouten van de rijkswegen hebben te weinig verstand van brommers om mij een bekeuring te geven. Dus gewoon blijven doorrijden.
Afbeelding

hellbat
Vaste forummer
  • Citeer

Berichtdoor hellbat » 23 nov 2005 22:48

Jool de Copkiller !!!!!!!!!!!!!!!!!

Gaaf verhaal man, ga zo door.
Laat die miereneuker zelf een zien waar ze mee bezig zijn, stiekem achter een boom automobilistjes fotograferen, bah. Als je dan zo graag foto's maakt, DAN WORDT JE TOCH GEWOON HUWELIJKSFOTOGRAAF. !!!

Volgens mij moet je als je bij de wouten solliciteerd ook een echte MATENNAAIER zijn geweest, en altijd de eerste die naar de juffrouw toeging, om te vertellen dat er iemand stout was geweest.
Zielige stukken misbaksels zijn het, die in de burgermaatschappij geen aanzien of respect kunnen krijgen, en daar een blauuw pak met strepen voor nodig hebben.

Zo, mijn zegje is weer gedaan.

groeten Hellbat
Ook een Gyneacoloog is een Kutmonteur.

Vuile Beunkoe
Oldschool
Oldschool
Contacteer:
Contacteer Vuile Beunkoe
Website
  • Citeer

Berichtdoor Vuile Beunkoe » 24 nov 2005 08:12

3 maal hulde aan de heer JOOL!

ps heb je die pb al gelezen?
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]

JooL
Vaste forummer
Contacteer:
Contacteer JooL
Website
  • Citeer

Berichtdoor JooL » 24 nov 2005 09:26

Het mooie van het verhaal ik dat hij dus geen typegoedkeuring kan vinden en geen boetes kon bedenken om aan mij te geven, hij geen poot om op te staan.
Afbeelding

Tossie
Pro Forummer
  • Citeer

Berichtdoor Tossie » 24 nov 2005 11:52

@ het 2e stukje van Hellbat :P
Volgens mij moet je als je bij de wouten solliciteerd ook een echte MATENNAAIER zijn geweest, en altijd de eerste die naar de juffrouw toeging, om te vertellen dat er iemand stout was geweest.
Zielige stukken misbaksels zijn het, die in de burgermaatschappij geen aanzien of respect kunnen krijgen, en daar een blauuw pak met strepen voor nodig hebben.

Afbeelding

;)

PraatPaal
  • Citeer

Berichtdoor PraatPaal » 24 nov 2005 12:01

geen eergevoel of ambitie, word landverader bij de politie !

jeuj JooL ownt the coppers ;P

wel domme gasten, ze zouden het heel anders af moeten handelen en jij had misnstens 60 euro te pakken moeten hebben ofzo ..
enehm, ze mogen jou niet vertellen dat je snor of beom stickers moet plakken, dat bepaalt het framenummer, of ze die kunnen vinden is weer een ander verhaal

Go JooL

michiel-tomos
Tomosforummer
  • Citeer

Berichtdoor michiel-tomos » 14 dec 2005 19:19

Ik zat een keer zonder helm bij iemand achterop de scooter (runner). We gingen zo'n 75 km/u ook opeens politieauto achter ons aan. Wij gelijk netjes 45 rijden.... ze bleven echt 2 kilometer achter ons aanrijden toen sleogen ze gewoon af.... echt heel raar was dat. 75 ZONDER helm!!! volgens mij hadden ze gewoon geen zin om ons aan te houden omdat het ging regenen haha

maar wel masterlijke actie haha ik ben iedereen niet!

Weet iemand heir de boete als je brommer 65 loopt?
thnx
In bezit per 16 - 02 - 2006:
Tomos Classic

Terror-dodO
Vaste forummer
  • Citeer

Berichtdoor Terror-dodO » 14 dec 2005 19:25

Die wouten zijn echt verschrikkelijk dom !!
Had ik nie verwacht agh ja het woordt zegt ut al politie..

Gesloten
  • Afdrukweergave
8 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Archief”

Ga naar
  • Tomosforum Wiki
  •    TomosWiki
  •       wiki
  •    Kenteken/keuring & Verzekeringen
  • Galerij
  •    Straat Tomossen
  •    Sprinters/racers