Vandaag heb ik met maikel blok geruiltdie bij hem gewoon perfect liep, liep ook lekker hard enzo.
Nu heb ik hem bij mij erop gezet, HPI erop(die maikel er ook op had) en afgesteld.
Toen heb ik het blok gestart eerst zonder ketting(waar ik ook een filmpje van heb) en net nog even na de vlotterbak, sproeier, luchtfilter, choke, spruitstukboutjes, bougie nagekeken en dit alles was gewoon perfect.
Het probleem dat zich voordoet is dat (zonder ketting) dat die alleen wil lopen op hoge toeren en op iets lagere toeren valt die meteen uit. Ook als ik volgas geef dan gaat die eerst verzuipen of te weinig benzine krijgen en dan opeens pakt die hem toch weer op(zie/hoor ook in het filmpje)
Met ketting is het precies hetzelfde, ik moet starten met volgas zodat die direct weg rijdt en direct op hoge toeren zit anders wil die niet lopen.
Nou dacht ik misschien dat het de koppeling/valse lucht of weetikveel wat was maar dat kan niet, want toen het blok bij maikel erop zat reed die gewoon perfect(en das geen gelul ofzo) en liep ook veel beter op lage toeren.
Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=joD5heCv ... annel_page" onclick="window.open(this.href);return false;
Setup:
65cc airsal bewerkt
bromkop
kort 15/16mm spruitstuk
1616 SHA sproeier 72
gaasfilter
yasuni Z
HPI 2008(getest op heel veel voorontstekingen)
Graag zo snel mogenlijk andtwoord, dan kan ik weer naar school op de brommer!