ik denk ook dat het je ontsteking is, maar het kan ook de bougie dop of kabel zijn.
Er zit net en nieuwe bougie dop en kabel op dus dat kan het bijna niet zijn..
hee, weet eigenlijk niet of het al opgelost is, maar toch.. Ik had precies hetzelfde probleem.. later bleek het een dolgedraaid gaskraantje te zijn zeg maar.. het plastic van het gaskraantje was binnen in helemaal afgesleten waardoor je het kraantje draaide en het leek of je je gaskraantje aan en uit zette, maar eigenlijk stond die nog gewoon tussen aan en uit in.. waardoor hij tijdens het rijden als je rustig reed uitviel.. en op een gegeven moment ging die gewoon niet meer aan.. 10x kicke en nog deed hij het niet.. mijn bougie werd toen ook helemaal nat na zo veel kicke.. maarja dat van mij was wss maar een probleem van 1 op 100 ofzo
Het is nog niet opgelost, maar bij mij werkt het bezinekraantje wel zoals hij moet als hij stil staat of bedoelde je dat niet?
Dat is wel erg weinig. Wat meet je, wissel of gelijkspanning? Meet je op de zwarte draad en massa van het blok?
Is/ zijn de ontstekingsspoel(en) nog wel in orde? Ik ben even kwijt of je puntenontsteking hebt of niet. Condensator kan defect zijn (punten) en de punten zelf ingebrand of verkeerd afgesteld.
In geval van electronische ontsteking kan de spoel defect zijn of de pick-up.
volgens mij was het gelijkspanning die multimeter doet dat automatisch. Ik weet niet of ik puntenontsteking heb, ik zal dit weekend de condensator en de punten dan controleren.
is je sproeier schoon?
trekt je tank niet vacuum; haal je tankdop eens los en kijkt op het sist....
blijft het "uitknopje" op je stuur niet haken?
Ik heb de sproeier schoongemaakt.Ik zal dit weekend kijken of de tank niet vacuum zuigt. Het uitknopje haakt niet maar is misschien wel kortsluiting in gekomen dat hij constant het uit signaal geeft, weet iemand hoe ik dit kan controleren want het is een plastic doosje met allleen paar contactpunten.
Iedereen bedankt voor de reacties ik hoop dat het helpt en ik hou jullie op de hoogte!
groet