Hij heeft vandaag niet harder dan ong. 32/33 gelopen, ik had er iets meer van verwacht.
Hallo,
ten eerste ik heb heel weinig verstand nog van brommers enz. Maar ik heb dus sinds gister eentje.
Een tomos flexer met geel kenteken en met een technigas uitlaat eronder.
Had paar vraagjes, omdat voor mijn gevoel de tank misschien best snel leeg was. maar kheb ook wel aardig wat gereden gister en vandaag maargoed, Hoeveel liter gaat er maximaal in? en hoeveel km zou hij dan moeten maken?
en iets over de benzine kraan, wanneer staat hije cht uit zodat hij niks verliest? en wanneer staat hij aan en wanneer op reserve ofzo? had er iets over gelezen...
en oja, de kilometerteller doet het ook niet, volgens mij is dat draad gewoon niet meer heel :p valt dit makkelijk te vervangen?
groetjes
In een flexer past 3,5 liter benzine INCLUSIEF RESERVE. Hij zou minstens toch wel 1 op 30 moeten rijden. Als het goed is wat beter, maar rijdt hij minder dan 1 op 30 dan is er wel iets mis.Hallo,
ten eerste ik heb heel weinig verstand nog van brommers enz. Maar ik heb dus sinds gister eentje.
Had paar vraagjes, omdat voor mijn gevoel de tank misschien best snel leeg was. maar kheb ook wel aardig wat gereden gister en vandaag maargoed, Hoeveel liter gaat er maximaal in? en hoeveel km zou hij dan moeten maken?
en iets over de benzine kraan, wanneer staat hije cht uit zodat hij niks verliest? en wanneer staat hij aan en wanneer op reserve ofzo? had er iets over gelezen...
en oja, de kilometerteller doet het ook niet, volgens mij is dat draad gewoon niet meer heel :p valt dit makkelijk te vervangen?
groetjes
ja, geen nadelen alleen dat je brommer meer verbuiktHallo,
Past een puch HD kop gewoon zonder iets te veranderen op een 50 cc standaard cilinder en zoja is dit verstandig en heeft dit ook nadelen. en welke model moet ik dan hebben.
In een flexer past 3,5 liter benzine INCLUSIEF RESERVE. Hij zou minstens toch wel 1 op 30 moeten rijden. Als het goed is wat beter, maar rijdt hij minder dan 1 op 30 dan is er wel iets mis.Hallo,
groetjes
Jij hebt zo'n ronde benzinekraan met een pijl er op? Naar onder is open, naar voren(rechts is gesloten) Naar boven is dicht.
Als je kilometer teller het niet meer doet is die kabel waarschijnlijk kapot. Maak hem is open en trek de ijzeren kabel er uit. Als het goed is zit deze in 2 of meerdere stukken. Dit is vrij makkelijk te vervangen.
haha ja oke ik heb hem door,Dat ronde draaidingetje heeft ook 3 standenAlle flexers hebben zo´n "rond draaidingetje"
Als je hem linksom draait dan houdt het een keer op en dan is ie dicht. Een klik naar rechts is normaal open, en nog één klik naar rechts is reserve.
Ik heb dit probleem ook ooit gehad. Ik heb hier nu een 53 liggen en die ga ik dalijk eens ff proberen je hoort nog van me of hij het er goed op doet. Ik rij nu nog op 52.Er zat een sproeier maat 52 in mijn carbuarteur, toen was mijn bougie grijs/wit. Nieuwe sproeier maat 54, gaat die opeens 10km/u zachter. Luchtfilter is helemaal schoon, heb later wel met sproeier 54 het schuim uit het luchtfilter gehaald en toen haalde die 33km/u, maar dat haalt hij met schuim en sproeier 52 ook. Mijn bougie was trouwens met 54 een beetje nat en zwart. In de winkel was geen maat 53 en ik weet ook niet of die bestaat maar zou die het wel goed doen?
Weet dus iemand of maat 53 bestaat?
Volgens mij is de waarde ongeveer van het lichtweerstand 10 Ohm. Dit weet ik niet zeker. Dus beter wacht je ook even af wat een andere forummer zegt.welk type/waarde weerstand moet ik gebruiken zodat mijn koplamp niet meer doorbrand?
je kunt ze ook compleet kopen voor tomos, maar maak ze net zo lief zelf.
Daan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten