ik dacht laat ik ook mijn brommertjes eens plaatsen
ik ben nu 24 en vind het nog steeds leuk om aan brommers te sleutelen
altijd veel brommers gehad meerdere Puch's tomos Kreidler piaggio Aprillia sr en 2 oltimers een honda en een piaggio (type weet ik niet meer)
toen heb ik een jaar of 5 geen brommers gehad
en ruilde ik een paar weken geleden me nieuwe nokia met een vriend voor zijn tomos
deze brommer ziet er op de foto vrij goed uit maar in werkelijkheid was het niet zoon goede brommer
ook had ik een behoorlijke klapper gemaakt met deze brommer met me dronke kop en was bijna alles aan de voorvork krom
toen ik ruilde zat er een buddy op een andy reverse een bromkop en een 15/15 carb en reed lekker door
maar omdat ik het brommertje lekker voor de zomer wilde gebruiken en van mij hoef het niet meer zo hard te gaan
heb ik m zachter laten lopen

toen ging ik dus een donor brommer zoeken en kocht ik onderstaande brommer er bij voor 100 euro ook inlc papieren en kenteken

zoals jullie mischien wel begrijpen vond ik het een beetje zonde om deze brommer uit elkaar te slopen
en besloot ik ook deze brommer te houden

maar omdat hier een ouder blok onder zat wilde ik daar toch nog een 2 speed onderleggen (nu twijfel ik weer)
maar ik had nog steeds geen donor brommer
en kon geen geschikte donor vinden
uit voorzorg zocht ik er 1 zonder kenteken zodat ik dalijk niet met 3 brommer zit die ik wilde houden

toen kocht ik via marktplaats een veel te duren donor brommer voor 200 euro maar wel met mooie sterwielen en een goed 2 speed blok
achteraf waren deze voorvork poten ook krom
de donor

toen kocht ik nog 2 nieuwe orginele snor uitlaten voor 35 euro
plannen zijn van de grijze brommer
helemaal uit elkaar (klaar)
brommer zwart spuiten (begonnen)
2 speed blok standaard maken en aantal dingen vernieuwen
alle bouten en moeren vernieuwen
nieuwe kabels keting tandwielen
zwarte brommer
2speedblok en nieuwe uitlaat
en dus ook de kappen aanpassen of ijzeren aanpassen of kunstof monteren