gat in je hand = je geeft snel en makelijk uithuh gat in me hand?
ik heb wel meer tomosjes op dit momentmaar aprilia rs is indd weg. dit ivm kut rijden en te veel kappen die trilde

gat in je hand = je geeft snel en makelijk uithuh gat in me hand?
ik heb wel meer tomosjes op dit momentmaar aprilia rs is indd weg. dit ivm kut rijden en te veel kappen die trilde
jah iscool ligt goed bij mij hooroooh zomja dat valt ook wel mee hooor
![]()
alleen ik kan pas over denk maandje beginnen met sprinter weer.. dus dat blokje ligt daar nog tijdje tenzei je hem weg wilt hebben of ik hem kom ophalen. is dat goed?
neem m stiekem mee als je mijn richting op komt, heb ik 2 poliniesjah iscool ligt goed bij mij hooroooh zomja dat valt ook wel mee hooor
![]()
alleen ik kan pas over denk maandje beginnen met sprinter weer.. dus dat blokje ligt daar nog tijdje tenzei je hem weg wilt hebben of ik hem kom ophalen. is dat goed?
hehe, ga jij die sprinter van je inderdaad ff snel afmaken erik! straks heb ik mijnes nog eerder klaar als jou!onder schat nooit de kracht van ziggy
Ik heb die cilinder al een paar dagen om mijn tos liggen joneem m stiekem mee als je mijn richting op komt, heb ik 2 poliniesjah iscool ligt goed bij mij hooroooh zomja dat valt ook wel mee hooor
![]()
alleen ik kan pas over denk maandje beginnen met sprinter weer.. dus dat blokje ligt daar nog tijdje tenzei je hem weg wilt hebben of ik hem kom ophalen. is dat goed?twin cilinder polini 130cc
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten