Ik heb een tomos Revival uit 2003, heb ik sinds 1 maand. Hij ging 35 wat erg langzaam is voor een brommer. Dus de oplossing lijkt simpel, een nieuwe uitlaat er onder. Dus ik heb een Biturbo uitlaat gekocht maar toen paste hij er niet onder omdat 1 schroefje dat vanuit de cilinder komt scheef stond, dus ik een nieuw schroefje gekocht en die oude geprobeerd er uit te halen maar die zit muurvast. Toen het idee van me oom om het schroefje uit te boren en er nieuw schroefdraad in te tappen. Motorblok er af gehaald, cilinderkop ging na veel IMAL en wrikken los. Dit schroefje bleek te hard te zijn om uit te boren (4 boortjes gebroken). Dus het idee een nieuwe cilinder. Dat oude gedeelte is er met geen mogelijkheid af te krijgen, 1 van die 4 bouten al gebroken met het proberen die los te draaien. We hebben er hydraulische apparaten op gezet maar geen millimeter beweging. Dus dan maar met een slijptol er af halen.... die slijptol kwam er niet doorheen. Daarna heeft me pa met een hamer alle koelribben er vanaf geslagen om er zo met de slijptol beter bij te kunnen... En toen zijn we gestopt... Ik voel me nu hard gepest want ik heb sinds 3 dagen me rijbewijs dus wil ik wel eens gaan rijden. Me pa en me ooms hebben de hoop verloren, help wat moet ik nu doen?
Ik zag een advertentie op marktplaats (moet je dit ff intikken bij zoek: Gereviceerd Tomos a5 motorblok, in zeer goede staat!) Zou deze er onder kunnen? I.v.m. dat mijn Tomos revival zelf mengt en elektrische start heeft.
Alvast bedankt voor de reacties.