- Welke model tomos heb je?
Tomos Revival
Uit welk jaar komt de tomos ?
2005
Is het een snor of een brommer?
Brommer
Wanneer ontstond het probleem?
Na mengsmering getankt te hebben
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
Nee
Wat is het probleem?
Ja ik weet het,het is heel dom om mengsmering te tanken op een brommer die euro 95 rijd. Maar ik had geen benzine meer en ik stond in Odijk en anders moest ik naar Zeist lopen. Ik ben dus naar een vriend gegaan in Odijk en die zei dat met mengsmering hij alleen wat rijker rijd. Ik geloofde er ook al niks van maargoed hij is circuit rijder dus hij zal het wel weten. Na het starten deed die het in 1 keer oh? dacht ik. Dus ik straat uitrijden en na een paar metertjes viel die uit. Jup.. Dat dacht ik al dus ik met veel gehannes euro's geregeld en de mengsmering eruit gepleurd.Daarna weer gewoon mijn vertrouwde euro 95 getankt. Nu ging ik eens kijken of die het weer deed. Hij sloeg na veel kicken wel aan maar na een paar meter viel die weer uit. Nou dan toch maar lopen.Dernet keek ik weer eventjes en hij startte meteen nou dat is goed maar alweer valt hij na een kleine 100m uit? Waar kan het aan liggen? Ik dacht dat er nog wel mengsmering achtergebleven is maar dat moet er nu onderhand wel uit zijn.
Iemand hulp?