En als ik een snellere uitlaat neem?Een 14/12 of 15/15 carb is helemaal afhankelijk van je setup. Als je b.v. een standaard setup hebt is een 14/12 voldoende, maar heb je 70cc dan is 15/15 wel verstandig
En als ik een snellere uitlaat neem?Een 14/12 of 15/15 carb is helemaal afhankelijk van je setup. Als je b.v. een standaard setup hebt is een 14/12 voldoende, maar heb je 70cc dan is 15/15 wel verstandig
Ik heb deze zo ongeveer, lijkt er erg op
Zelf draadjes trekken vanaf een gele draad (+12v) (niet die van je toeter) en een bruine draad (aarde).Ik heb wel interesse in de tellerverlichting die ik hier:http://www.vdhparts.nl/shop/index.php?c ... inpages=45 gezien heb.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet namelijk niet waar ik die op aan moet sluiten aangezien ik geen accu heb (tomos standard).
HD kop is krachtiger ik heb hem er ook onder liggen en werkt perfect ook al heb ik een klein ATWis een hd kop krachtiger als een afgevlakte snorkop? en krachtiger als een bromkop?
mvg gijs
ok ik heb enkele uren geleden (ver voordat ik het poste) flinke hoeveelheden kruipolie erop gespoten. ik heb een schep en een koevoet (1 meter lang) geprobeerd, maar niks lukt, behalve dat het zwart op mijn blok begint te beschadigen. er zitten nu mooie metale stukken tussen.ik heb het nu zo dat m ijn brommer nu met de voorkant op stenen en een grote gereedschapskist staat, zodat de tapeinden nog net niet rechtop staan, in de schuur. ik heb net een half uur lang geprobeerd die tapeinden te verzadigen, en dat is denk ik goed gelukt. ik krijg er dus geen kruipolie meer in.Oké, let op. Dit is een kutklus![]()
Je moet proberen WD40 (kruipolie) bij de cilindertapeindes spuiten (die 4 mooie sprieten met schroefdraad)
Lekker uren lang in laten werken en dan begint het grote feest. Bij jou zit ie wel aardig vastgerot zo te zien dus er moet grof geschut komen namelijk een schep![]()
Iemand hier heeft dit ooit verzonnen en het is nogal geniaal, je zet die schep tussen je cilinder en je blok aan de zijkant. Dan probeer je hem een klein beetje te bewegen en dit herhaal je een paar keer aan weerszijden. Je hebt grote kans dat ie loskomt en anders moet je met beleid hamertje tik gaan doen.
Dit is in ieder geval een kloteklus
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten