UPDEETS ONDERAAN
Heey iedereen!
Ik ben nu paar daagjes lid omdat ik een tomosje heb gekocht voor 10 euro en een pakje sigaretten..
Staat op kenteken en is niet gejat..
Ik blij, maar natuurlijk zoals ik al wist was het een tomos in om het positief te houden.. Kut staat..
Ik ga dit samen met een vriend doen om te zorgen niet halverwege te hoeven stoppen..
Nou mijn idee:
Het frame met bijde spatborden erbij fluoriserend oranje/rood te spuiten..
Heel fout de wielen stuur en blokdelen etc. etc. jawel Chroom te spuiten..
Nou gister ben ik hem wezen wegbrengen aangezien hij het niet deed..
De maker zei dat het goedkoper was een nieuw blokkie te kopen dan te laten maken..
Maarja, al met al na een beetje ouwehoeren kwam het erop neer dat er nog wel een andere tomos binnen kwam helemaal perfect maar zonder kenteken.. Die ga ik erbij kopen dus...
Neem van die andere tomos het gehele blok eraf zet het onder de flexer.. Zorg dat hij lekker rijd,
hoop rond de 55-60 gaat rijden..
Maar wat zijn de geplande taken:
Achterlicht lexus (die met die LED's) bestellen, banaanzadel bestellen
Morgen hopelijk Tomosjes ophalen: met en Zonder kenteken dus..
blok overzetten als hij gewoon werkt ofcourse..
nou heb dit weekend een toernooi dus zal ik dinsdag weer effe verder kunnen..
Als alles goed verloopt rijdt hij dus dinsdag..Met geluk morgen.
Nou dan dinsdag verfafbeiten..
van het hele frame en die stalen kappen bij de kickstart..
Helemaal volgens het boekje cleanen en boven op mijn kamer leggen ivm dat ik niet thuis gaat spuiten..
dan donderdag beginnen met primeren van het frame wielen die blokdelen..
hier alvast een foto van de spullen die ik binnen heb gekregen vandaag.. En wat ik deels gister heb gekocht..
http://img34.imageshack.us/my.php?image ... e0005k.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Updeetje
Na alles uitelkaar gehaald te hebben stuit ik op een probleempiej..
De achterbrugbout wil geen 1000e milimeter bewegen, zelf niet met een luchttol..
na flink verhitten en veel luchtdruk kwam er na een paar minuten de gaskraan en de luchtkraan flink open gedraaid te hebben beweging in.. Maar de bout wil er nog niet uit..
ik ga effe verder beunen en ga het eruit halen ookal is het t laatste wat ik doe
peace
Updeetje nummertje2
Er is al een hoop gebeurd met de tomos sinds vorige week,
Zo is het frame in de afbeit gezet, en heb ik zaterdag een nieuw bloke gekocht voor 60euro,
waar ik pardoes een expansie uitlaat bij kreeg.
Niet alle verf wilt nog van het frame af dus daar blijf ik mee bezig..
Ik ga volgende week een bananenzadel halen en zal hopelijk van het weekend kunnen beginnen met het frame primeren..
Zo dan ga ik hopelijk morgen wat fototjes voor jullie posten want dat ben ik jullie wel verschuldigd..
Cee ya'll Later