Oké. Dus met 5 liter benzine zou datGewoon aantal mililiter benzine x 0,02= olie in ml
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Nja ik ken de eigenaar van de pomp, ik denk niet dat hij er rotzooi in gooit maar ik denk wel dat ie te gierig smeert.Het zijn gewoon griezeltjes bij de pomp. Die beunhazen donderen er zomaar wat bij, als het ze maar niks kost. En wel ff 20 cent of méér zelfs extra rekenen voor mengsmering.
Misschien tank je niet het goede??Zolang me tomos rijdt is het allang goed. Me blok giert als de t*ring, kan dat aan me mengsmering liggen? Toen ik me tomos net kocht (en dus nog op mengsmering van de vorige eigenaar reed) was dit nog niet. Echter toen ik ging tanken bij de pomp hier om de hoek begon dat geluid.
Of is er dan wat anders aan de hand
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
Mijne maakt ook een pleur herrie, dus misschien moet ik ook die olie verversen??Heb je een FAQ? Of kun je uitleggen wat dat is en waar ik het kan vinden en hoe ik het vervang?VERSNELLINGSBAKOLIEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Je praat echt japans tegen me als je versnellingsbakolie tegen me zegt
BEUNHAAS!
die van mij maakt alleen herrie als ik zelf rij zegmaar, als ik m op bokstandaard zet en ik geef gas hoor je het maar amper.Mijne maakt ook een pleur herrie, dus misschien moet ik ook die olie verversen??Heb je een FAQ? Of kun je uitleggen wat dat is en waar ik het kan vinden en hoe ik het vervang?VERSNELLINGSBAKOLIEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Je praat echt japans tegen me als je versnellingsbakolie tegen me zegt
ik zal nog een filmpje maken van het geluid.. ^^
Aan de onderkant van je blok zit een bout. Dat klopt, een stuk of 5? welke moet ik hebben...DAAR KOMT IE DAN SCHATJES![]()
Eerst rijd je je Tomos warm.
Je haalt je zijkap eraf bij je carburateur, dan haal je het luchtfilter los.
Aan de onderkant van je blok zit een bout, draai hem eruit. Al de olie moet je opvangen en wegdonderen.
Vervolgens doe je als ie leeg is de bout er weer in, let op de pakking!
Schroefje aan de zijkant van je blok eruit halen, kruiskopschroefje halverwege.
Onder je luchtfilter zit ook een bout, eruit halen en ATF olie erin gooien. Bij elke bromboer verkrijgbaar.
Op een gegeven moment loopt de olie uit het gat van het schroefje, dan zit ie vol.
Bout en schroef er weer in, luchtfilter erop en klaar is kees
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten