hij mot idd omgelast worde de bocht onder me cilinder is van me oude bullit en die twin had ik nog over van me runnerja ik heb pas sinds donderdag een tomos hiervoor was ik meestal alleen met scooters bezig vandaar de vraag heb namelijk ook nog een twinner liggen voor minahori en nog niks geprobeerd
ja dat klopt maar heb er nog niet mee gerede met me 70 want die is nog kapot hij zit onder me std 50 maar daar loopt die wel lkkr mee rijd ongeveer 70/75 km ohja en hij was van een piaggo blokheel erg bedankt maar maar tomos 70cc is toch veel laagtoeriger dan die van minahori dan loopt die uitlaat toch niet helemaal lekker
ja of het slim is ja mot je er zelf maar uithalen en ik heb idd 2 ongelukken er mee gehad die van die verkeers drempel was mijn fout was zo'n dubbele en ik wou er met 60 ofzo overheen en dat 2 de ongeluk was mijn fout niet een automobilist reed door bij haaie tande want ze zag mij nietis het wel slim om hem allemaal zo hard te laten lopen? je hebt er tenslotte zowieso al 2 ongelukken mee gehad, wel chgijle uitlaat die ninja alleen heb je dan niet een te grote expansie ruimte?
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Mooie dingetje:D
Hoe heb je je voorspatbord zo hoog gekregen??
En zon vette ronde koplamp heb ik nog nooit gezien:P
ja klopt daar woon ikrij jij altijd door sportdorp met deze brommer ik herken je brommer door de uitlaat,
nee hoor het is geen tomos kop maar een hogedruk kop van een puch die koelribben lopen andersvette uitlaat!!
maar je kop zit verkeerd om!
geen idee? heeft er nog nooit onder gezete dus zou het niet weten maar hij wel lkkr stil zo met die uitlaatZeker een vrij aparte (doch mooie) tomos. Presteerd die uitlaat nou beter als een goeie terugloop voor de tomos o.i.d.
Wat is dat voor spatbord?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten