• Frontpage
  • Forum
  • Wiki
  • Onderdelen Shop
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Zoek
  • V&A
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Forumoverzicht
  • Zoek

Verwijderde replys2

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
17 berichten • Pagina 1 van 1
Gebruikersavatar
jboy
Vastgeroeste forummer
Berichten: 600
Lid geworden op: 03 nov 2005 23:48
Locatie: hoorn
  • Citeer

Berichtdoor jboy » 10 jan 2006 17:45

:o dat scheelt veel kracht zeg de normale van nu heeft geloof ik 1,45kw normaal :D

dit is dus al de toekomst :twisted:
Omhoog


Gebruikersavatar
fido
Vaste forummer
Berichten: 392
Lid geworden op: 20 okt 2005 18:33
Locatie: Gendringen
  • Citeer

Berichtdoor fido » 10 jan 2006 18:07

Zou zo'n a55 blok dan ook onder een a35 frame passen of is dat onmogelijk??
Kapper Knap kapt knap, maar de knecht van kapper Knap kan knapper kappen dan kapper Knap kappen kan...
Omhoog

Gebruikersavatar
freaky_Tomos
Diehard
Berichten: 1623
Lid geworden op: 03 okt 2005 20:49
Locatie: ypenburg/den haag
  • Citeer

Berichtdoor freaky_Tomos » 10 jan 2006 19:35

tuurlijk ophangpunten zijn meestal gelijk.

Ferry
Omhoog

Gebruikersavatar
fido
Vaste forummer
Berichten: 392
Lid geworden op: 20 okt 2005 18:33
Locatie: Gendringen
  • Citeer

Berichtdoor fido » 10 jan 2006 19:36

Maar past het dan ook met die cillinder ivm nieuwe plaatsing enzo?
Kapper Knap kapt knap, maar de knecht van kapper Knap kan knapper kappen dan kapper Knap kappen kan...
Omhoog

Gebruikersavatar
Vuile Beunkoe
Oldschool
Oldschool
Berichten: 2665
Lid geworden op: 14 dec 2004 13:02
Contacteer:
Contacteer Vuile Beunkoe
Website
  • Citeer

Berichtdoor Vuile Beunkoe » 10 jan 2006 19:38

ik denk het wel, tomos behoud meestal de ophangpunten

mijn a3 is nm zelfde ophangpunten als die van nu, dus ze zitten al 20 jaar op dezelfde plek.
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Omhoog

Gebruikersavatar
freaky_Tomos
Diehard
Berichten: 1623
Lid geworden op: 03 okt 2005 20:49
Locatie: ypenburg/den haag
  • Citeer

Berichtdoor freaky_Tomos » 10 jan 2006 19:39

ik denk dat de verplaatsing van de cilinder omhoog is gegaan, maar hoeveel graden weet ik niet.
zal wel niet zoveel zijn, maar het moet wel passen.
tenzij ze dus egt heel veel graden omhoog zijn gegaan.

Mvg ferry van der zalm
Omhoog

poekelen
Admin
Berichten: 2604
Lid geworden op: 25 dec 2004 01:07
Locatie: apeldoorn
Contacteer:
Contacteer poekelen
Website
  • Citeer

Berichtdoor poekelen » 10 jan 2006 19:43

geen sproeier meer
hoe werkt dat dan? met een soort van injectie?
Omhoog

Gebruikersavatar
Vuile Beunkoe
Oldschool
Oldschool
Berichten: 2665
Lid geworden op: 14 dec 2004 13:02
Contacteer:
Contacteer Vuile Beunkoe
Website
  • Citeer

Berichtdoor Vuile Beunkoe » 10 jan 2006 19:46

of een membraancarberateur...

maar beter houd het bij de feiten.
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Omhoog

PraatPaal
  • Citeer

Berichtdoor PraatPaal » 10 jan 2006 21:12

het is vaak zelfs zo dat de schakelblok ophangpunten zelfs overeenkomen, om breedte na

na een beetje research en het idee een schakkel tomos blok onder me hoge tomos proj te plakken
Omhoog

Milan
Vaste forummer
Berichten: 376
Lid geworden op: 26 jun 2005 10:28
Locatie: Bussum
Contacteer:
Contacteer Milan
Website
  • Citeer

Berichtdoor Milan » 10 jan 2006 21:18

Ik heb Tomos Nederland een mailtje gestuurd met meer info over de a35 en a55 motorblokken. Ik hoop dat ze iets uitbegreid concreeds terug sturen..
Afbeelding
Omhoog

Gebruikersavatar
Marco
Tomosforummer
Berichten: 117
Lid geworden op: 23 okt 2005 12:41
Locatie: breda
Contacteer:
Contacteer Marco
Website
  • Citeer

Berichtdoor Marco » 11 jan 2006 23:59

even over de revival,

zit wel degelijk een sproeier in de carb ( dell sha 14/12 op zowel snor als brom) en de shoke is niet automatisch ( druk choke van dell )

standaard e-start, maar ook aan te kicken.

begrenzingen zijn: ( voor zover ik heb kunnen vinden op brom versie ) uitlaat, spruitstuk, inlaat en uitlaat cil, cil-kop, luchtfilter, en de cdi.

meer vragen of info nodig: zeg het maar, hebben thuis 3 revivals staan ( snor en brom versie )
Tomos Revival: A35 blok, 65cc airsal / eurokit (44mm), doppler race membraam, standaard kop, aangepast standaard filter ,15.15 Dell‘orto SHA, 15mm olie injectie spruitstuk, sproeier 70, Homoet 4P uitlaat, 26-24 vertanding. Top : 80
Omhoog

Raymond
Tomosforummer
Berichten: 45
Lid geworden op: 03 jul 2005 12:28
Locatie: Brunssum
  • Citeer

Berichtdoor Raymond » 12 jan 2006 16:51

Mijn Vriendin wildt dat de revival (brom) wat better trekt hoef niet harder te lopen.
Wat is wijsheid een sportluchtfilter met grotere sproeier ze wildt de uitllaat de orginelen(is het oue model van chroom) houden ze vindt de imitatie en snelle uitlaten niet mooi.
Want hij trekt nu niet zo goed bergop valt hij in snelheid terug bij een steile berg net op het punt dat hij tussen de 1 en 2 versnelling gaat springen.
Omhoog

Gebruikersavatar
Vuile Beunkoe
Oldschool
Oldschool
Berichten: 2665
Lid geworden op: 14 dec 2004 13:02
Contacteer:
Contacteer Vuile Beunkoe
Website
  • Citeer

Berichtdoor Vuile Beunkoe » 12 jan 2006 16:57

dus...

is meer iets voor tuning dacht ik zo.
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Omhoog

Raymond
Tomosforummer
Berichten: 45
Lid geworden op: 03 jul 2005 12:28
Locatie: Brunssum
  • Citeer

Berichtdoor Raymond » 13 jan 2006 18:42

Nou de Rivival van mijn vriendin die heeft dus echt wel een gewonen stalen cilinder meeschien het oude blok ,is een van de eerste rivivals van 2002 hoe zie ik dat?
Omhoog

Gebruikersavatar
Marco
Tomosforummer
Berichten: 117
Lid geworden op: 23 okt 2005 12:41
Locatie: breda
Contacteer:
Contacteer Marco
Website
  • Citeer

Berichtdoor Marco » 13 jan 2006 18:54

vermogen heeft een a5 blok met stnd 49,9 cc cil genoeg.

k heb onder m'n revival ook een a5 blok liggen, en heb alleen een andere: uitlaat, luchtfilter, en sproeier gemonteerd.

ding rijd nu 65+ zonder problemen. en trekt goed op en door. ( powerband tussen 15 en 25, en 40 en 60.) alleen is nu de carb te klein om sneller te kunnen.
Tomos Revival: A35 blok, 65cc airsal / eurokit (44mm), doppler race membraam, standaard kop, aangepast standaard filter ,15.15 Dell‘orto SHA, 15mm olie injectie spruitstuk, sproeier 70, Homoet 4P uitlaat, 26-24 vertanding. Top : 80
Omhoog

poekelen
Admin
Berichten: 2604
Lid geworden op: 25 dec 2004 01:07
Locatie: apeldoorn
Contacteer:
Contacteer poekelen
Website
  • Citeer

Berichtdoor poekelen » 13 jan 2006 20:12

ik vind het een vet artikel :D daarom heb ik hem in de tomos site gezet :wink:

bedankt milan 8)
Omhoog

Milan
Vaste forummer
Berichten: 376
Lid geworden op: 26 jun 2005 10:28
Locatie: Bussum
Contacteer:
Contacteer Milan
Website
  • Citeer

Berichtdoor Milan » 14 jan 2006 08:57

alstu en bedankt, ik ga binnekort meer van dit soort artikellen schrijven. Dus stay-tuned :wink:
Afbeelding
Omhoog


Gesloten
  • Afdrukweergave
17 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Archief”

Ga naar
  • Tomosforum Wiki
  •    TomosWiki
  •       wiki
  •    Kenteken/keuring & Verzekeringen
  • Galerij
  •    Straat Tomossen
  •    Sprinters/racers
  •       Crossers
  •    Specials
  •    Andere voertuigen
  • Techniek
  •    Beginners
  •       Vet Hard Optrekken
  •    Algemeen
  •    Afstellen
  •    Opvoeren
  •       Uitlaten
  •    Uiterlijk
  •    Elektra
  •    English/ Deutsch Forum
  • Pro Forum
  • Tomos Forum
  •    GrandCafé
  •    Nieuws & Mededelingen
  •    Feedback
  •    Meetings
  • Archief
  •    Archief
  •       Tomos FAQ
  •          Algemeen / Onderhoud
  •          Motorisch
  •          Opvoeren / Tuning / Begrenzers
  •          Elektra / Ontsteking
  •          Uiterlijk
  •          Wetgeving
  •          Website
  •       Exploded views
  • De Markt
  •    Te koop (complete brommers)
  •    Te koop (onderdelen)
  •    Gevraagd
  •    Diensten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

  • Forumoverzicht
  • Alle tijden zijn UTC+02:00
  • Verwijder cookies
  • Contact



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.