oke bedanktik bedoel dus zijn 1ste veronderstelling![]()
dus hoe korter de veer, hoe later hij in zijn 2 schiet.
Ik neem aan dat je zoiets ook daadwerkelijk gaat doen. Pas op dat je niet in een keer te ver inkort. Korter kan altijd nog, langer nietis het nou hoe korter die tweede veer is, hoe later hij overgaat naar zijn 2e versnelling of precies andersom? dat snap ik niet helemaal
na hoeveel kilometer is zo'n koppeling doorgesleten als je hem 1 of 2 cm inkort?Ik neem aan dat je zoiets ook daadwerkelijk gaat doen. Pas op dat je niet in een keer te ver inkort. Korter kan altijd nog, langer nietis het nou hoe korter die tweede veer is, hoe later hij overgaat naar zijn 2e versnelling of precies andersom? dat snap ik niet helemaal![]()
En het lijkt ten eerste instantie erg leuk, laat overschakelen, maar je koppeling gaat er wel harder van slijten.
als hij maar ongeveer 3000 km meegaat ben ik tevreden. bedankt voor alle infoGeeeeen idee.
Ligt aan je vermogen/rijstijl. Als je constant stadsverkeer hebt met veelvuldig schakelen gaat hij met een rap tempo naar de klote.
Mijn Tomos kocht ik ooit nieuw, en nu, bij 9761km is de 2e koppeling áárdig naar de klote bij een nagenoeg standaard setup: dikke bocht op standaard uitlaat 58kmh (brom versie)
haha ze zien er nog redelijk goed uit dus zo ver zal het niet komen.Ohh ik denk dat je dan wel een heeeel eind komt hoor.
Tenzij hij nu al compleet versleten isMaarja, je kan ook gewoon op het aluminium rijden.
Ik heb altijd dat hij in de bocht net in zijn twee blijft hangen waardoor hij heel slecht weer op gang komt. Daarom wil ik inkorten. ik allebei de veren al 1 cm ingekort maar k dnk dat ik die tweede veer nog verder inkort.ik bedoel dus zijn 1ste veronderstelling![]()
dus hoe korter de veer, hoe later hij in zijn 2 schiet.
1cm merk je niks van, veer trekt lubbert dan meteen weer terug uit binnen 50km oid.Merkte je veel verschil bij het inkorten van de 2e veer met 1cm? Ik ga het zelf namelijk ook doen binnenkort
van die eerste veer merk je wel rdelijk veel maar van die tweede niet echt. denk idd dat hij uitlubbert. Ik zou trouwens wel alleen doen als je een seegerringtang hebt anders ben je uren aan het kloten met die seegerring. succes alvast.Merkte je veel verschil bij het inkorten van de 2e veer met 1cm? Ik ga het zelf namelijk ook doen binnenkort
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten