- Welke model tomos heb je?
revival
Uit welk jaar komt de tomos ?
2005
Is het een snor of een brommer?
snor
ik wil een bromkop op mijn tomos zetten, is dit makkelijk te monteren?
oke mooi bedankt4 moeren er af kop er af en weer terug.
Jah dus.
als je je cilinder eraf wilt halen moet je uitlaat er toch eerst af?@ bvandeursen voortaan eerst GOED lezen voordat je onzin uitkraamt.
Het is heel makkelijk te doen ja, 4 moeren losdraaien, ouwe eraf, nieuwe erop ( en nieuwe pakking als de ouwe verrot is ), en dan de 4 moeren KRUISLINGS aandraaien. succes
revival
2005
snor
als je je cilinder eraf wilt halen moet je uitlaat er toch eerst af?@ bvandeursen voortaan eerst GOED lezen voordat je onzin uitkraamt.
Het is heel makkelijk te doen ja, 4 moeren losdraaien, ouwe eraf, nieuwe erop ( en nieuwe pakking als de ouwe verrot is ), en dan de 4 moeren KRUISLINGS aandraaien. succes
wat zie ik over het hoofd?als je je cilinder eraf wilt halen moet je uitlaat er toch eerst af?@ bvandeursen voortaan eerst GOED lezen voordat je onzin uitkraamt.
Daar geef ik je gelijk in, maar lees nou nog eens aandachtig....
Het hele woord cilinder kwam er niet in voor totdat jij het zei.
revival
2005
snor
maar je cilinder moet er toch af om een bromkop te kunnen plaatsen?Onder andere deze quote die geplaatst is. Lees jij überhaupt de tekst wel?
Het hele woord cilinder kwam er niet in voor totdat jij het zei.
revival
2005
snor
Uit de FAQ over bromkop en snorkop had ik begrepen dat een bromkop gewoon een bepaalde cilinderkop (en als je die wilt vervangen moet je cilinder los) is. of is dit een denkfout?Natuurlijk niet.
oke en omdat de uitlaat niet aan de cilinderkop vastzit hoeft die natuurlijk niet los... sorry ik dacht dat je voor het verwisselen van een cilinderkop de hele cilinder moest loshalen. bedankt voor jullie geduld.Het is een cilinderkop ja. Maar dan hoef je de cilinder er niet af te halen. Je haalt alleen maar de 4 moertjes los die op de tapeinden zitten waarna je de cilinderkop er zo af kunt schuiven, de cilinder beweegt niet eens.
ja ik heb geloof ik voor veel irritatie gezorgd. Redelijk stomme denkfout ook en ik maar denken dat ik gelijk had:pHehehehehehe eindelijk snap je het:')![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten