- Welke model tomos heb je?
revival
Uit welk jaar komt de tomos ?
-
Is het een snor of een brommer?
brommer
Wanneer ontstond het probleem?
-
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
-
Wat is het probleem?
Ik kan m'n std snor niet tegenhouden...Dat heeft elke Tomos. Waarom wil je je brommer tegen willen houden? Gewoon rijden.
nee dat niet. je hoort dat hij het wel probeert maar gewoon de kracth niet heeft. koppeling slipt niet ofzo.Ik kan m'n std snor niet tegenhouden...Dat heeft elke Tomos. Waarom wil je je brommer tegen willen houden? Gewoon rijden.
Maar als je m tegenhoudt, slipt er dan iets in het blok ofzo? Geeft ie hoge toeren?
maar onder de 10/15 km/u komt hij bijna niet op gang. ik hoor geen rare geluiden, gewoon hetzelfde. is dat ook normaal voor een Tomos?Dat heeft elke Tomos. Waarom wil je je brommer tegen willen houden? Gewoon rijden.
dat is inderdaad ook vreemd. ik heb sproeier 51 en hij start pas na vier keer kicken met choke erop, maar als hij eenmaal loopt, doet hij dat veel beter dan een grotere sproeier. bougie kleur is koffiebruin, dus goed.Of je brommer is verkeerd afgesteld, dat kan je checken door even de kleur van de bougie te bekijken.
Je kunt ook gewoon je stelschroef iets verder aandraaien (rechtsom dus).Mijn brommer start alleen als ik het gas max opentrek met de choke er op. Dan start ie met 1 kick
dat komt denk ik omdat jij een revival blok hebt die, zoals n03l al zei, meer pk's heeft. ik heb een a5 blokik heb een std snor revival en die kan ik bij vol gas net niet tegen houden. maar misschien ben jij sterker dan ikTomos heeft gewoon weinig pk. 1 pk welgeteld
Gebruikers op dit forum: A3D, Olgierdadze en 4 gasten