nee gewoon brommer.is het een snor? Zo ja, zou ik een bromkop erop doen.
kleur bougie is gewoon goed, koffiebruin. maar er stond (ergens in een faq geloof ik) dat bij een snellere uitlaat je sproeier twee maten omhoog gaat. waarvoor is dt dan?als je kleur van je bougie goed is zou ik deze laten zitten.
En heb je een brom of snor?
maar is een tecno uitlaat niet goed dan?Hmm misschien heb ik wel precies hetzelfde probleem gehad met mijn eerste uitlaat een tijd terug. Het was ook een tecno en ik dacht toen een bullit. Daar lijkt hij ook sprekend op, alleen is het een tecno imitatie snel uitlaat van een revival. Tenminste ik heb toen ook gezocht en kwam dat ergens tegen. Lijkt op bullit, maar is dus snel uitlaat van een revival. Ik had hem namelijk onder mijn youngst'r. Toen daarna een tecno estoril en wauw ging een wereld voor me open.
Groet.
gewoon a5Maar heb je een foto van die uitlaat, kan ik het precies zien. Ze lijken sprekend op bullit, maar is het van binnen helaas niet. Wat voor soort revival heb je, a55 of gewoon a5?
ja dat ga ik nu ook doen want me top is nu hoog zat, iets harder dan 65 op de teller, en me optrekken lijkt nergens op. maar hoe zet ik nou foto's in een reactie (kan het ook niet vinden met de help-functie)?Je wou juist meer trekkracht, topsnelheid niet.
Doe dan gewoon een groter ATW
kan je ze nu wel zien?Foto's werken niert...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten